Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
rask automatisk behandling, men jeg klaget og da ble saken sendt videre for manuell gjennomgang. venter fremdeles...
Hei Hans, Takk for at du deler erfaringen din. Det er bra å høre at den automatiske behandlingen gikk raskt, men jeg forstår at det kan være frustrerende å vente når saken sendes videre til manuell gjennomgang etter en klage. Noen ganger tar det litt ekstra tid fordi vi må gå grundig gjennom alt på nytt for å sikre en rettferdig vurdering. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har ingen klager, jeg er fornøyd og vil anbefale
Hei Johannes, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for at du vil anbefale oss videre – det setter vi stor pris på. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi i hverdagen. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Ryddig og greit oppgjør helt i tråd med forsikringsavtalen
Hei Askild, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde oppgjøret som ryddig og greit, akkurat slik det skal være. Vi jobber for at alt skal gå smidig og i tråd med avtalen, så det gleder oss å høre at du er fornøyd. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Aldri hatt problemer med forsikringen i Gjensidige.
Hei Kjell, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig hyggelig å høre at alt har gått knirkefritt for deg hos oss. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere trygge og gode løsninger. Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg hadde håpet å motta min rett til erstatning uten uberettiget forsinkelse eller utsettelse.
Hei Mohamad, Takk for at du deler tankene dine. Vi forstår hvor viktig det er med tillit begge veier, og vi ønsker at du skal føle deg trygg på at vi tar saken din på alvor. Det er vårt ansvar å sørge for at du får det du har krav på, uten unødvendig ventetid. Hvis du opplever at det tar for lang tid, eller har spørsmål om saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Da sjekker vi status og hjelper deg videre. Ønsker deg en god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Ruteskift etter steinsput med påfølgende sprekk er gjort svært så enkelt og greit. Egenandel betalt til Riis som eneste oppgjør. Resten ordner Riis med Gjensidige.
Hei Knut, Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, greit og uten unødvendig styr. Godt å høre at Riis tok seg av alt det praktiske, og at du slapp å tenke på mer enn egenandelen. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Saken gikk raskt men var litt forsinket grunnet forhold fra min side
Hei Thorbjørn, Takk for at du deler erfaringen din! Godt å høre at saken gikk raskt, selv om det ble litt forsinkelse underveis. Vi setter pris på at du gir oss beskjed, og vi er glade for at vi sammen fikk løst det på en god måte. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian