Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var motparten sin forsikring som ble brukt. De hadde også gjensidige
Hei Ingjerd, Så bra at alt gikk knirkefritt! Det er ekstra fint å høre at både du og motparten hadde forsikring hos oss, og at prosessen ble enkel for deg. Vi ønsker at det skal være trygt og smidig å få hjelp, uansett hvilken side av saken du står på. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Er stort sett fornøyd både med prisen på forsikringene og skadebehandling på de sakene jeg har vært borte i.
Hei Ole, Så godt å høre at du er fornøyd med både prisen og skadebehandlingen hos oss! Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk god service fra gjensidige. Fikk veldig god oppfølging og hjelp fra selskapet
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med bilforsikringen din hos oss! Det betyr mye at du opplever både god service og oppfølging. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og godt ivaretatt, uansett hva som skjer. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk veiledning, rask behandling og utmerket kundeservice fra start til slutt.
Hei Vibeke, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss ordentlig glade å høre at du føler deg trygg og ivaretatt hos oss. Vi brenner for å gi god veiledning, rask behandling og kundeservice som virkelig betyr noe – så det du skriver gir oss masse energi til å fortsette. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask saksbehandling, enkelt å få registrert skaden.
Hei Geir, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig fint å høre at du opplevde rask saksbehandling og at det var enkelt å registrere skaden. Vi ønsker at det skal være trygt og lettvint å få hjelp når du trenger det, så slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask behandling, og alt ordned seg enklet og greit.
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at alt ordnet seg raskt og enkelt for deg. Vi ønsker at det skal være trygt og lettvint å få hjelp når du trenger det, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss. Vennlig hilsen Kristian
Dårlig dialog med merkeverksted, så skade ble ikke dekket i første omgang, selvom merkeverksted er helt klar på av skaden skal dekkes. Saken er nå gjennopptatt
Hei Nina, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at det er frustrerende når dialogen med merkeverkstedet ikke fungerer som den skal, og at skaden i første omgang ikke ble dekket. Det er bra å høre at saken nå er gjenopptatt, og jeg håper du får en løsning du er fornøyd med. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tok deg tid til å gi oss beskjed. Vennlig hilsen Kristian