Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig og profesjonell saksbehandlere. Kommer aldri til å bytte til et annet forsikringsselskap. Tipp topp!
Hei Tony Tusen takk for den veldig fine tilbakemeldingen. Det er skikkelig hyggelig å høre at du opplever saksbehandlingen som ryddig og profesjonell, og ekstra stas at du sier du aldri vil bytte selskap. Det tar vi som et stort kompliment. Tipp topp, rett og slett. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
1. Gjensidige oppgir at "teknisk konsulent" har vurdert min skade. På tlf. oppgir "damen" jeg fikk snakket med etter 20 min venting - at de burde ikke oppgi setningen med Teknisk konsulent har vurdert skaden fordi de visste at min bil ikke fikk skade av det jeg opplyste hadde skjedd. Jeg ringte fordi jeg ville snakke med den som var saksbehandler i min skadesak, men det ville ikke/kunne ikke "damen" oppgi. 2.Ved å ringe Gjensidige får du et ENORMT antall tastevalg - og når du tror du kommer til rett "taste" avdeling - er beskjeden at du skal skrive inn på Din Side. Håpløst.. de vil jo helst ikke snakke med noen. Heldigvis finnes det fler forsikringsselskap å velge.
Hei Lilly Dette høres frustrerende ut, og jeg skjønner godt at du opplever det som tungvint med mange tastevalg og lang ventetid. Vi vil at det skal være enkelt å få hjelp, og det er ikke meningen at du skal føle deg avvist eller ikke få snakke med riktig person. Takk for at du sier ifra – vi tar tilbakemeldingen din på alvor og bruker den for å bli bedre. Hvis du fortsatt trenger hjelp med saken din, kan du logge inn på Mine skadesaker og skrive til oss der https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Du kan også ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Kristian
Alt ok. Lettvint og greit. Frontrute reparert etter steinsprut skade.
Hei Lill Så bra å høre. Det skal være lettvint og greit når du får en ruteskade, og fint at reparasjonen etter steinsprut gikk som den skulle. Takk for at du deler erfaringen din. Hvis du trenger oss igjen, er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen Kristian
should provide all information in Norwegian and English. Supporters need to follow the urgent case to support the customer while being trapped due to a flight cancellation. Forgotten items should be considered as a loss, as it makes travel insurance meaningful.
Hi Du, Thank you for taking the time to share this feedback. We understand how challenging it can be to be stuck while travelling due to a flight cancellation, and in those moments you should feel clearly informed and well supported. We also appreciate your thoughts on how forgotten items are handled, and how this affects the value of travel insurance. If you would like us to look more closely at your travel insurance case, please contact us through My Claims or call us on +47 915 03 100. We would like to help you further. Kind regards Nina
Dere ordnet alt jeg spurte om og vell så det. Er veldig fornøyd med hele saken.
Hei Else For en utrolig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk. Det betyr mye for oss å høre at du opplevde god oppfølging, og at vi fikk ordnet alt du lurte på og litt til. Vi er glade for at du er fornøyd med hele saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Du er alltid velkommen til å ta kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Tilbakemeldinger og tiden bilen stod inne på verksted.
Hei Odd Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd, særlig når det gjelder tilbakemeldinger underveis og tiden bilen din stod på verksted. Vi forstår godt at dette oppleves frustrerende. Når bilen er ute av drift, betyr tydelig informasjon og god oppfølging ekstra mye. Her har vi åpenbart ikke levert godt nok, og det tar vi på alvor. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og forklare hva som har skjedd, og hva vi kan gjøre bedre. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Fagmessig behandling av saken. Riktig taksering av verdier.
Hei Geir Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som trygg og fagmessig, og at takseringen av verdiene traff riktig. Da vet vi at jobben er gjort på en måte som gir tillit. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara