Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere ordnet alt jeg spurte om og vell så det. Er veldig fornøyd med hele saken.
Hei Else For en utrolig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk. Det betyr mye for oss å høre at du opplevde god oppfølging, og at vi fikk ordnet alt du lurte på og litt til. Vi er glade for at du er fornøyd med hele saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Du er alltid velkommen til å ta kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Tilbakemeldinger og tiden bilen stod inne på verksted.
Hei Odd Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd, særlig når det gjelder tilbakemeldinger underveis og tiden bilen din stod på verksted. Vi forstår godt at dette oppleves frustrerende. Når bilen er ute av drift, betyr tydelig informasjon og god oppfølging ekstra mye. Her har vi åpenbart ikke levert godt nok, og det tar vi på alvor. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og forklare hva som har skjedd, og hva vi kan gjøre bedre. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Fagmessig behandling av saken. Riktig taksering av verdier.
Hei Geir Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som trygg og fagmessig, og at takseringen av verdiene traff riktig. Da vet vi at jobben er gjort på en måte som gir tillit. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Jeg har god erfaring med Gjensidige. Rask behandling.
Hei Ken Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du har gode erfaringer med oss, og at behandlingen gikk raskt. Slik skal det være når du trenger hjelp. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Enkel og grei. Selskapet var også lett å forholde seg til når skaden først var skjedd.
Hei Margareth Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplever oss som enkle og greie å forholde deg til, også når skaden først har skjedd. Da vet vi at prosessen fungerer slik den skal. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Effektiv håndtering fra veterinærbesøk til refusjon
Hei Stig Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at hele prosessen, fra veterinærbesøk til refusjon, ble håndtert effektivt. Det skal flyte smidig, og det er fint å vite at du opplevde det slik. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Jeg er godt fornøyd med behandlingen jeg fikk etter stormen Amy.
Hei Helge Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen du fikk etter stormen Amy. Når uværet rammer, er det viktig for oss å være raske, tydelige og til stede, så dette setter vi stor pris på å høre. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara