Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangene jeg har hatt bruk for hjelp av Gjensidige, har jeg fått god hjelp, så jeg er veldig fornøyd.
Hei Lise Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp de gangene du har trengt oss! Vi blir glade for å vite at du er fornøyd – det gir oss lyst til å fortsette å gjøre en god jobb for deg og alle kundene våre. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian
Et glass i hev/senk glassrekkverket på hytta, knuste i vinter. Leverandøren fant ikke årsak. Meldte skaden med dokumentasjon, bilder, og mottatt tilbud på reparasjon. Gjensidige behandlet saken omgående basert på mottatt dokumentasjon, og informerte godt.
Hei Egil Takk for at du deler opplevelsen din! Det er godt å høre at du fikk rask og tydelig hjelp da glasset i rekkverket knuste, og at du opplevde kundebehandlingen som god. Vi vet hvor viktig det er å få ting ordnet raskt når uhellet først er ute. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Håper du får en problemfri tid på hytta fremover! Vennlig hilsen Kristian
Good experience. I have received good service and experienced personnel took care of my case. In general, I am very satisfied.
Hi, Rade! Great to hear that you had a good experience with us, and that you felt well taken care of by experienced people. That is exactly how it should be when you need help. We appreciate you taking the time to share your experience. Hilsen Marcus
Skadeoppgjøret hos Gjensidige er effektivt og problemfritt. Alarmtjenesten er svært pålitelig og reagerer raskt ved utløsning.
Hei Magnus Så flott å høre at skadeoppgjøret gikk effektivt og uten problemer, og at alarmtjenesten leverer når det virkelig gjelder. Vi blir ekstra glade når vi får slike tilbakemeldinger – det gir oss energi til å stå på videre! Takk for at du deler opplevelsen din. Godt å ha deg med på laget! Vennlig hilsen Kristian
Veldig fint og bare melde skade på Gjensidige sin side . der er det bare og skrive hva som har skjedd
Hei John Så godt å høre at det var enkelt å melde maskinskade på traktoren din hos oss. Vi jobber for at det skal være raskt og greit å forklare hva som har skjedd, slik at du får hjelp uten unødvendig styr. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din – håper du får en super uke! Vennlig hilsen Kristian
Jeg maatte pga oppstaatt skade, avbryte planlagt reise til Thailand for meg og min datter, meldte det inn til Gjensidige og fikk svar samme dag at saken var behandlet og godkjent. Penger var paa konto dagen etter!
Hei Roger Så bra å høre at du og datteren din fikk rask og god hjelp da dere måtte avbryte reisen. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere – enkelt, trygt og effektivt når uhellet er ute. Takk for at du deler opplevelsen din, det betyr mye for oss. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Alt ble behandlet helt automatisk, uten forsinkelse, og uten videre diskusjon om skadeårsak eller annet. Fiks ferdig, meget fornøyd.
Hei Petter Så flott å høre at alt gikk så smidig med skadesaken din! Vi jobber for at det skal være enkelt og raskt å få hjelp når uhellet er ute. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette å gjøre en god jobb. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian