Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice. Har ikke vært i behov av å kreve forsikringspenger, men jeg går ut i fra at servicen er like god hvis behovet skulle være der.
Sendte meg varsel om oppsigelse pga. Hadde flere skader siste to år. Helt forferdelig.
De øker prisene ganske mye hvert år og bortforklarer alltid med tåpelige at utviklingen i utbetalinger har steget så og så mye. De straffer lojale kunder ved å øke prisene sånn at de kan kapre nye med lokke tilbud. Er lei det nå. Og når du har penger tilgode hos dem trenerer de saken og skylder på andre.
Pris har økt mye siste året. Ellers ok forsikringsselskap.
Det beste selskapet synes jeg. Ikke grådige og betaler tilbake når året er over.
Har generelt god erfaring med selskapet igjennom 12 år, intet negativt å si bortsett fra at de kan ha litt stive priser på ulike forsikringer.
Avslutter forsikring når det ikkje er betalt rekning. Dei burde ringe før dei avslutter forsikringa fordi du får så j#%lige gebyr fra trafikkforsikringsforeningen. Og ikkje får du tegnet ny forsikring hos dei skjølv om du dokumenterer at du har betalt rekning og sender det inn. Du må vente 2 virkedager slik at systemet deiras får gått sin gang.