Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oversiktlig, rask og effektiv behandling. Ingenting å utsette.
Hei Marit, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som oversiktlig, rask og effektiv. Slik skal det være. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er superfornøyd med selskapet. Lett å melde inn skade og hyggelige folk når du ringer. Veldig behjelpelig med å løse saker.
Hei Jeanette, Tusen takk for de fine ordene. Det betyr mye for oss at du er så fornøyd, og at du opplever det som enkelt å melde inn skade. Vi er også glade for at du møter hyggelige folk som hjelper deg når du ringer, og at sakene dine blir løst på en god måte. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Min erfaring med Gjensidige er positiv, rask tilbakemelding når man melder tap eller skade. Ingen negative kommentarer.
Hei Ellen, Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig fint å høre at du opplever behandlingen som rask og ryddig. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
hytteforsikringen har gitt god dekning i nødvendig rettstvist
Hei Tor, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at hytteforsikringen din har gitt god dekning i rettstvisten. Det skal være trygt å vite at forsikringen stiller opp når du trenger den. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig greit å melde skade og rask tilbakemelding. Oversiktlig erstatningsoppsett.
Hei Ann, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig godt å høre at du synes det er enkelt å melde skade, og at du får raske tilbakemeldinger. Vi er glade for at erstatningsoppsettet oppleves som oversiktlig. Slik vil vi at det skal være hele veien. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Det er rask saksbehandling og god informasjon. Hyggelige folk du møter ved telefonkontakt🙂
Hei Tove, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever rask saksbehandling og god informasjon underveis. Vi setter også stor pris på at du trekker frem de hyggelige samtalene med oss. Slik skal det være når du tar kontakt. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
frastjålet sykkel. allerede neste dag avklart erstatning.
Hei Olav, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at saken din ble avklart så raskt etter at sykkelen ble stjålet. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige