Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde en betydelig skade etter Amy i fjor høst. Her var skadebehandling og oppfølgning svært dårlig. Utførende verksted gjorde en dårlig jobb. Jeg ble pålagt å ta dialogen med utførende verksted. Noe jeg ikke aksepterte. Etter mye brukt tid og ressurser kom vi frem til en løsning til slutt. Dette burde ha vært en sømløs sak som dere kompliserte.
Hei Bjørn. Dette var leit å lese. Det er ikke slik det skal oppleves å ha en skade hos oss, og her har vi ikke levert godt nok. Når du får en betydelig skade, skal vi ta ansvar for oppfølgingen og gjøre prosessen så sømløs som mulig. At du opplevde dårlig skadebehandling, mangelfull oppfølging og måtte ta dialogen med verkstedet selv, forstår jeg godt at skapte frustrasjon. Selv om dere til slutt kom frem til en løsning, er det ikke godt nok at det kostet deg så mye tid og energi. Takk for at du sier tydelig ifra. Det gir oss viktig læring. Hilsen Sara
Har god erfaring de få ganger jeg har hatt bruk for dem
Hei Hasse. Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at alt har gått greit de gangene du har hatt behov for oss. Målet vårt er nettopp at det skal oppleves enkelt og trygt når du tar kontakt. Takk for tilliten. Hilsen Sara
Veldig fornøyd, lett å sende mail fikk raskt svar tilbake
Hei Heidi Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi blir glade når det er lett å ta kontakt og du får raskt svar. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Solid og profesjonell kundebehandling. Rask håndtering.
Hei Asbjørg Tusen takk for gode ord! Vi blir ekstra glade når du opplever oss som solide og profesjonelle, og at du fikk rask hjelp. Det gir oss energi til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige har behandlet sakene mine på aller beste måte- raskt òg effektivt
Hei Anne Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon å vite at du har fått rask og effektiv hjelp med sakene dine. Takk for tilliten – vi er her for deg hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og enkel behandling. Hyggelige damer som sitter på vakt telefonen.
Hei Runar Så utrolig hyggelig å lese! Vi blir ekstra stolte når du trekker frem de flinke og hyggelige kollegaene våre på vakttelefonen. Rask og enkel behandling er akkurat slik vi vil at det skal være for deg. Takk for at du deler opplevelsen din – vi heier på flere gode møter fremover. Vennlig hilsen Kristian
Effektiv og rask saksbehandling😀 Forsikringsoppgjøret utbetalt i sin helhet. 2 virkedager !
Hei Bente Så flott å høre at du er fornøyd med reiseforsikringen din! Vi vet hvor viktig det er å få rask og effektiv hjelp når noe skjer, og det er ekstra hyggelig at du fikk oppgjøret utbetalt på bare to virkedager. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi ønsker deg mange trygge og gode reiser fremover! Vennlig hilsen Kristian