Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige har behandlet sakene mine på aller beste måte- raskt òg effektivt
Hei Anne Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon å vite at du har fått rask og effektiv hjelp med sakene dine. Takk for tilliten – vi er her for deg hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og enkel behandling. Hyggelige damer som sitter på vakt telefonen.
Hei Runar Så utrolig hyggelig å lese! Vi blir ekstra stolte når du trekker frem de flinke og hyggelige kollegaene våre på vakttelefonen. Rask og enkel behandling er akkurat slik vi vil at det skal være for deg. Takk for at du deler opplevelsen din – vi heier på flere gode møter fremover. Vennlig hilsen Kristian
Effektiv og rask saksbehandling😀 Forsikringsoppgjøret utbetalt i sin helhet. 2 virkedager !
Hei Bente Så flott å høre at du er fornøyd med reiseforsikringen din! Vi vet hvor viktig det er å få rask og effektiv hjelp når noe skjer, og det er ekstra hyggelig at du fikk oppgjøret utbetalt på bare to virkedager. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi ønsker deg mange trygge og gode reiser fremover! Vennlig hilsen Kristian
Enkelt å melde skade. Ryddig orientering i behandlingstiden
Hei Stian Takk for at du deler opplevelsen din! Det skal være enkelt å melde skade hos oss, og vi vil alltid gi deg tydelig og ryddig informasjon underveis. Godt å høre at du opplevde prosessen som oversiktlig. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og effektiv behandling når jeg kontaktet dere på telefon.
Hei Hanne. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde rask og effektiv hjelp da du ringte oss. Vi vet at det betyr mye å få svar og løsning med en gang, og dette tar vi med oss videre. Takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Enkel innmelding og behandling av skaden. Raskt oppgjør.
Hei Espen, Så hyggelig å lese. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Godt å høre at innmelding og behandling gikk enkelt, og at oppgjøret kom raskt. Vennlig hilsen Nina Gjensidige
Opplevde et uhell med min bil på det glatte føret i påsken. En rask og uproblematisk behandling av Gjensidige. Saken ble løst ila 10 dager.
Hei Torbjørn, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at saken ble håndtert raskt og uten problemer. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Nina Gjensidige