Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mangeårig kunde. Alltid møtt med god og riktig forståelse av problem vi har hatt. God og trygg hjelp uten vanskeligheter med riktig støtte/oppgjør de ganger det har vært viktig!
Hei, Dag! Det er veldig hyggelig å høre at du gjennom mange år har opplevd oss som trygge og hjelpsomme når behovet har vært der. God forståelse, riktig støtte og et oppgjør som fungerer når det virkelig gjelder er akkurat det vi ønsker å levere. Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Gjensidige topp selskap kjempefornøyd med saksbehandlingen
Hei, Ole! Så hyggelig å høre at du er kjempefornøyd med saksbehandlingen, og at du opplever oss som et topp selskap. Da vet vi at vi har gjort noe riktig. Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Overfladisk behandling av sak, måtte engasjere advokat før de vurderte saken seriøst og ga meg medhold.
Hei, Anne! Dette er en tung tilbakemelding å lese, og jeg forstår godt at opplevelsen din har vært både frustrerende og skuffende. Slik skal det ikke være. Du skal oppleve at saken din blir tatt grundig og seriøst fra start, uten at du må gå veien om advokat for å bli hørt. At du først fikk medhold etter ekstra belastning for deg, er noe vi tar på alvor. Det er viktig for oss å lære av slike saker og rydde opp der vi ikke har vært gode nok. Takk for at du deler en ærlig og tydelig erfaring med oss. Hilsen Marcus
Meget god forsikring men har steget mye i det siste
Hei, Arvid! Fint å høre at du opplever forsikringen som veldig god, selv om prisøkningen trekker ned. Vi forstår godt at det er frustrerende når prisen går opp. Endringer kan blant annet skyldes økte reparasjonskostnader, høyere priser på deler og generelt høyere utbetalinger i samfunnet rundt oss. Samtidig er det viktig for oss at du føler du får verdi for det du betaler. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi gå gjennom forsikringene dine og se om det finnes justeringer eller løsninger som passer bedre for deg. Takk for at du deler en ærlig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg opplevde god informasjon og imøtekommenhet fra Gjensidiges side i skadesaken. Det ble utført rask behandling i saken og god service.
Hei, Harald. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde både tydelig informasjon, rask behandling og god service i skadesaken. Akkurat slik vil vi at det skal fungere når du trenger oss. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Imponert over responstid - antar at det har med et langt kundeforhold å gjøre
Hei, Aage! Så hyggelig å høre at du er imponert over responstiden vår. Et langt kundeforhold betyr mye for oss, og det er fint å vite at det også merkes i måten du blir fulgt opp på når du trenger hjelp. Dette setter vi stor pris på å høre. Hilsen Marcus
Gjensidige er veldig dyktige og raske. De responderer raskt, gir god informasjon under veis og er profesjonelle.
Hei, Stig! Veldig hyggelig å lese at du opplever oss som både raske, tydelige og profesjonelle. God informasjon underveis og raske svar er helt avgjørende, og det er fint å høre at dette fungerte godt for deg. Takk for at du deler en så tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus