Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandling av skadeoppgjør etter veterinærbesøk er noe av det beste og mest proffe jeg har vært borti. Rette og slett fantastisk
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å høre at du opplever skadeoppgjøret etter veterinærbesøket som noe av det beste og mest profesjonelle du har vært borti. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis det dukker opp noe mer. Vi er alltid klare til å hjelpe deg og dyret ditt videre. Hilsen Mathias
Rask og effektiv forsikringsordning, men kunne fint tildelt litt fler behandlinger i første runde
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Rolf. Det gleder oss å høre at du opplever forsikringsordningen som rask og effektiv. Slik skal det føles når du trenger oss. Innspillene dine tar vi med oss videre. De hjelper oss å bli enda bedre. Hilsen Mathias
Bra behandling og oppfølging. Tok litt tid for min første kiropraktor å få sendt hans henvisning til meg angående flere behandlingstimer slik at jeg kunne få søke til dere om flere behandlingstimer med hans henvisning.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Baard. Det er fint å høre at du opplevde både god behandling og god oppfølging hos oss. Samtidig skjønner jeg godt at det ble litt ekstra venting når henvisningen tok tid å komme frem. Slike forsinkelser kan skape unødvendig stopp i løpet, og dette er noe vi alltid ønsker å unngå. Innspillet ditt tar vi med oss. Det hjelper oss å jobbe enda smartere og sørge for at ting flyter bedre neste gang. Hilsen Mathias
Grei behandling, takst, oppgjør Tusen takk@ Grei behandling hos dere og på verksted, god fornøyæd
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Otto. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde både god behandling, god takst og et oppgjør som satt som det skulle. Så godt at verkstedet også tok godt vare på deg. Det betyr mye for oss å vite at hele løpet fungerte slik det skal. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Fikk umiddelbart hjelpen vi trengte, hunden overlevde.
Tusen takk for en sterk og viktig tilbakemelding, Kjetil. Det betyr mye å høre at dere fikk hjelpen dere trengte akkurat når det gjaldt som mest, og at hunden deres klarte seg. Slike situasjoner setter alt i perspektiv. Vi er glade for at vi kunne bidra i en krevende stund, og ønsker dere og hunden alt det beste videre. Hilsen Mathias
Aldri vært problemer med verken saksbehandling eller hjelp. Meger fornøyd med kundebehandler.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Anita. Det betyr mye å høre at du aldri har opplevd problemer hos oss, og at både saksbehandlingen og hjelpen du har fått har vært god. Ekstra hyggelig er det at du trekker frem kundebehandleren. Slike tilbakemeldinger gir energi og viser oss at vi er på rett vei. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Generelt ønsker Gensidige helst ikke å snakke med deg. Hvis det skjer noe, og du er så heldig å få tak i dem og saken din får et saksnummer, er det hele tiden en masse forskjellige folk du må forholde deg til. Dessverre leser disse folka ikke det som har vært dokumentert tidligere før de kontakter deg. De leser heller ikke dine e-poster (som de har bedt om) og de leser ikke meldinger du skriver inn på appen (som de også ber om). Dette betyr at du må hele tiden opplyse om ting du allerede har fortalt om flere ganger før. Det igjen betyr at Gensidiges "førstehjelp" tar mye lengre tid enn det som er forsvarlig. Senere, å prøve å få tak i en levende person hos Gjensidige, som en vanlig kunde, er omtrent umulig. Akkurat nå er det TO UKERS ventetid. Jeg er mildt sagt ikke imponert!
Takk for at du sier ifra, Elin. Jeg forstår veldig godt at du er frustrert. Slik du beskriver opplevelsen din, skal det ikke være. Du skal slippe å fortelle den samme historien flere ganger. Du skal møtes av folk som leser dokumentasjonen din, følger opp det som er avtalt og gjør løpet ditt så enkelt som mulig. Når du opplever det motsatte betyr det at vi ikke har levert slik vi skal. At du samtidig opplever at det er vanskelig å få tak i oss og at ventetiden er lang gjør det hele enda mer krevende. Dette tar vi på fullt alvor. Hvis du ønsker at vi ser på saken på nytt, kan du sende inn en klage her. Da får vi muligheten til å gå gjennom alt på nytt for å gi deg et bedre svar: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias