Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og svare, greie priser, raskt oppgjør ved uhell
Hei, Roy! Så bra å høre at du opplever raske svar, greie priser og et oppgjør som kommer fort når uhellet først er ute. Det er akkurat denne kombinasjonen vi ønsker å levere hver eneste gang. Fint at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Er fornøyd med behandlingstiden, hvor raskt det gikk. Fornøyd med første kontakt da jeg ringte inn skade. Alltid god hjelp å få.
Hei, Anne! Så fint å høre at både behandlingstiden og den første kontakten opplevdes som gode. Rask hjelp og tydelige svar betyr mye når du står midt i en skadesak, og det er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være hver eneste gang. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd med rask behandling og raskt oppgjør.
Hei, Jostein! Så bra å høre at du er fornøyd med både saksbehandlingen og oppgjøret. Rask behandling betyr mye når du står midt i en skadesak, og det er akkurat slik vi vil at prosessen skal kjennes. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjapt, enkelt og lettvint med registrering på nett.
Hei, Kirsti! Så bra å høre at registreringen gikk kjapt, enkelt og lettvint for deg. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du ordner ting på nett. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige driver ikke med snikk-snakk, her er det to the point med en gang.
Hei, Oddbjørn! Veldig hyggelig å høre at du opplever oss som tydelige og rett på sak. Det er akkurat slik vi ønsker å være når du tar kontakt med oss. Klart språk og en enkel vei til svar er noe vi jobber hardt for hver eneste dag. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Har vært fornøyd fra dag en. Aldri vært noe tull og er en billig og grei forskning for meg
Hei, Gerd! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd helt fra start. Det betyr mye at du opplever forsikringen som både grei og rimelig, og at alt har fungert uten styr underveis. Slik ønsker vi at det skal kjennes når du er kunde hos oss. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Svarer med en gang. Gir svar på hva jeg må gjøre. De er behjelpelig hvor bilen må. Og om man ønsker leiebil
Hei, Vigdis! Så godt å høre at du fikk tydelige svar med en gang og at vi kunne veilede deg gjennom det du trengte å gjøre. Det gjør en stor forskjell når både valg av verksted og muligheten for leiebil blir forklart på en enkel måte. Slik skal det kjennes når du tar kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus