Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd fra dag en. Aldri vært noe tull og er en billig og grei forskning for meg
Hei, Gerd! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd helt fra start. Det betyr mye at du opplever forsikringen som både grei og rimelig, og at alt har fungert uten styr underveis. Slik ønsker vi at det skal kjennes når du er kunde hos oss. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Svarer med en gang. Gir svar på hva jeg må gjøre. De er behjelpelig hvor bilen må. Og om man ønsker leiebil
Hei, Vigdis! Så godt å høre at du fikk tydelige svar med en gang og at vi kunne veilede deg gjennom det du trengte å gjøre. Det gjør en stor forskjell når både valg av verksted og muligheten for leiebil blir forklart på en enkel måte. Slik skal det kjennes når du tar kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Godt fornøyd med behandlingen av forsikringskravet.
Hei, Terje! Godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av kravet ditt. Raskt og greit er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
De gangene vi trenger hjelp er ting enkelt og greit. Har brukt forsikring for hund og reise i år. Enkelt, raskt og greit oppgjør. Svært fornøyd.
Hei, Anita! Så hyggelig å høre at du opplever oss som enkle å forholde seg til når du trenger hjelp. At både hundeforsikringen og reiseforsikringen har vært raske og greie i oppgjør sier mye om hvordan vi ønsker at hverdagen med oss skal kjennes. Enkelt, tydelig og til å stole på. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg har fått utbetalt uføreforsikring, og behandlingen av saken tok knapt et døgn. Utbetalingen kom dagen etter. Veldig bra at noe kan gå så enkelt i en ellers kjedelig situasjon.
Hei, Hege! Så godt å høre at utbetalingen av uføreforsikringen gikk så raskt og enkelt. Når situasjonen ellers er tung, betyr det mye at prosessen hos oss ikke skaper ekstra bekymringer. At alt var på plass allerede dagen etter er akkurat slik vi ønsker at oppfølgingen skal kjennes. Takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Rask behandling av saken. Fikk god hjelp og informasjon når jeg var i kontakt med kundebehandler
Hei, Sandra! Så bra å høre at saken ble behandlet raskt, og at du fikk god informasjon underveis. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Dårlig dekning det høres mye bedre ut enn det er jeg mener ulykke er ulykke samme om det skjer utenfra
Hei, Jørn! Jeg skjønner godt at du sitter igjen med en følelse av at dekningen ikke var slik du forventet. Hvis du mener vurderingen i din sak ikke stemmer, anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan vi gå gjennom saken på nytt sammen med deg og gi en klar begrunnelse for det som er gjort: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus