Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med forsikringen, men ikke med takstmannenen. Svært mangelfull kommunikasjon og oppfølgingsevne.
Hei Julius Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med forsikringen, men det er ikke greit at du har hatt en dårlig erfaring med takstmannen. Mangelfull kommunikasjon og oppfølging skal ikke skje. Dette tar vi på alvor. Takstmannen er en viktig del av kundeopplevelsen, og her høres det ut som vi ikke har levert som vi skal. Det vil vi gjerne følge opp nærmere. Hvis du vil, kan du kontakte oss under Mine skadesaker, så ser vi på saken din og tar dette videre https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian
Dette fungerte bra. Dette var en skade på frontruten.
Hei Normar Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at det fungerte bra, og at ruteskaden ble håndtert på en effektiv måte. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
God service, rask behandlingstid. Rimelige priser.
Hei Lasse Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever både god service, rask behandling og priser som føles riktige for deg. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Det er blitt vanskeligere å fylle ut skjemaene som er blitt litt mer kompliserte for en gammel mann. Enklere hvor man fikk snakke med en saksbehandler straks.
Hei Edvard, og takk for tilbakemeldingen din. Så fint å høre at du er fornøyd alt i alt. Samtidig forstår vi godt at skjemaer kan oppleves mer krevende når de blir mer omfattende. Det skal være enkelt å få hjelp hos oss, også når det er lettere å snakke med et menneske med en gang. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100. Da får du snakke direkte med en rådgiver som hjelper deg videre. Vi tar også med oss innspillet ditt i arbeidet med å gjøre løsningene våre enklere. Vennlig hilsen Sara
Bare bra opplevelser med Gjensidige - også nå. Fint av verksted kan ordne opp direkte (steinsprutskade).
Hei Kristin Så hyggelig å høre. Det er fint at du har hatt bare gode opplevelser med oss, også denne gangen. At verkstedet kan ordne steinsprutskade direkte gjør det ekstra enkelt, akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Min erfaring med Gjensidige har vært utelukkende god. Jeg har har tre saker med dem, og alle har blitt løst til min største tilfredsstillelse.
Hei Arnkjell Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er ekstra fint å høre at du har hatt flere saker hos oss, og at alle har blitt løst på en måte du er fornøyd med. Det betyr mye for oss. Si gjerne ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
Totalt sett meget fornøyd. Og vil nå vurdere full kasko på båten min
Hei Johnny Så hyggelig å lese. Det er godt å høre at du totalt sett er veldig fornøyd med oss. Når du nå vurderer full kasko på båten din, hjelper vi deg gjerne med å finne en løsning som passer bruken din og båten din. Da får du trygghet også på sjøen. Du kan ta kontakt med oss på 915 03 100, eller sjekke løsningene våre på gjensidige.no. Vennlig hilsen Kristian