Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Gjensidige har vært utelukkende god. Jeg har har tre saker med dem, og alle har blitt løst til min største tilfredsstillelse.
Hei Arnkjell Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er ekstra fint å høre at du har hatt flere saker hos oss, og at alle har blitt løst på en måte du er fornøyd med. Det betyr mye for oss. Si gjerne ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
Totalt sett meget fornøyd. Og vil nå vurdere full kasko på båten min
Hei Johnny Så hyggelig å lese. Det er godt å høre at du totalt sett er veldig fornøyd med oss. Når du nå vurderer full kasko på båten din, hjelper vi deg gjerne med å finne en løsning som passer bruken din og båten din. Da får du trygghet også på sjøen. Du kan ta kontakt med oss på 915 03 100, eller sjekke løsningene våre på gjensidige.no. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har hatt en grei erfaring med Gjensidige på bilforsikring. Selve arbeidet som ble gjort var profesjonelt, og det er ingen tvil om at de leverer kvalitet. Samtidig var ventetiden for å få bilen reparert altfor lang – det tok flere måneder før det ble min tur. Det trekker ned opplevelsen en del. Kanskje de burde samarbeide med flere verksteder, ikke bare Auto Industri. Alt i alt bra resultat til slutt, men ventetiden burde vært kortere.
Hei Filip Takk for en grundig og ærlig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med selve arbeidet og kvaliteten på reparasjonen. Samtidig har du helt rett i at lang ventetid trekker ned opplevelsen. Flere måneder er for lenge å vente på å få bilen din tilbake. Ventetid kan dessverre oppstå når det er stor pågang hos verkstedene, men det er likevel vårt ansvar å følge dette tettere opp. Innspillet ditt om samarbeid med flere verksteder er både relevant og nyttig, og noe vi tar med oss videre. Takk igjen for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
God info om skadesaken.kundeservice bra. God info av skadebehandler.
Hei Kjell Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde god informasjon underveis i skadesaken, og at både kundeservice og skadebehandleren gjorde en god jobb. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Rask saksbehandling. Basert på tillit og uten krav om ekstra unødvendig dokumentasjon.
Hei Jan Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at saksbehandlingen gikk raskt, og at du opplevde prosessen som tillitsbasert og enkel, uten unødvendig dokumentasjon. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ta kontakt hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Vinterlagret bil som var tom for strøm. Ble løst raskt og greit av Gjensidige/Redgo
Hei Jarl Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at det ordnet seg raskt og greit, selv når bilen hadde stått vinterlagret og var tom for strøm. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Generelt veldig godt fornøyd med Gjensidige med tanke på behandling av skade, kunne vært bedre på pris
Hei Harald Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen av skaden. Det betyr mye for oss. Vi tar også med oss innspillet ditt om pris. Det er viktig, og noe vi hele tiden jobber med å bli bedre på. Hvis du vil, kan vi gjerne se på forsikringene dine sammen og sjekke om det finnes muligheter for justeringer. Ta gjerne kontakt med oss, enten digitalt eller på telefon 915 03 100. Vennlig hilsen Kristian