Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
8
av 30 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Vet ikke hvor jeg skal begynne"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Tor I. B for 09.02.2021 11:41

Gjensidige Forsikring har totalt 1916 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tor I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vet ikke hvor jeg skal begynne"

Jeg må si jeg virkelig er glad for at jeg ikke er kunde i dette selskapet! Og det kommer jeg ALDRI til å bli heller!!! Jeg hadde ikke leiebil dekning hos mitt forsikringsselskap så derfor måtte jeg henvende meg til Gjensidige. Jeg hadde ikke skyld i skade. Men det har vært et mareritt uten LIKE å få hjelp fra Gjensidige! Saksbehandlingen tok nesten 4 uker selv om Gjensidige fikk de SAMME papirene fra meg som det Hertz hadde. Det går ikke an å få hjelp verken på telefon eller chat, siden Hertz er næring og jeg måtte kontakte næringsavdelingen. Den eneste kommunikasjonen de ønsket var på epost, Hvor svartiden er fra 1 - 2 dager. Jeg sitter fortsatt uten leiebil og får ikke svar på mine enkle spørsmål! Gjensidige eier ikke service, folka på kundesenteret er frekke og ufine og det virker som om de bevist trenere sakene for å slippe å gi meg leiebil dekning. Dere har sikkert skjøt det allerede, JEG ANBEFALER IKKE DETTE SELSKAPET! Så gjør meg en tjeneste styr unna!!

Bytt.no
"Vet ikke hvor jeg skal begynne" skrev Tor I. B om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Tor I. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Mangel på Primær kunderådgiver"

Skrevet tidligere, meget skuffende, kunne ikke følt meg mer snytt. Skammelig. Totalt skam.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna. Gjensidiges skadebehandlere gjør absolutt alt for å komme unna erstatningsutbetaling"

Gjensidige fungerer greit med små helt opplagte skader. Men overhodet ikke ved mer komplekse saker, hvor man selvfølgelig er mest avhengig av forsikring. Vær på vakt mot takstmenn utsendt av Gjensidige, selv om de kommer fra eksterne firma. Disse er overhodet ikke uavhengige, og går svært langt i å frikjenne forsikringsselskapet for erstatningsansvar - det samme gjelder Gjensidiges skadekonsulenter. Disse er åpenbart resultat av en bedriftskultur hvor uærlighet og oppkonstruering av faktagrunnlag i selskapets favør, er altoverskyggende. Det samme gjelder Gjensidiges kundeombud, som opptrer på eksakt samme vis. Ved flere anlegninger har jeg dokumentert - både skriftlig og muntlig - overstyring av "uavhengig" takstmanns konklusjon, av både kundekonsulent og kundeombud, i tillegg til oppkonstruerte fakta. Gjensidige selger seg inn billig til nye kunder, men det hjelper svært lite når de gjør alt for å unngå forsikringsutbetaling når skaden først skjer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Det er veldig dyrt"

Det er en dyr forsikring som ikke holder mål på oversikt i pris. Brått er det billig og brått er det dyrt. Uten å få informasjon om hvorfor det er så stor variasjon i prisene og hva som evt er feil Behandlingstid på skade har vært grei når det gjaldt oppgjør på dyr.

Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

Har ikke hatt kontakt med de bortsett fra at polisen økte med 10% på et år.

Gjensidige Forsikring har totalt 1916 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR