Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kommunikasjon, informasjon og ingen etterkontroll på utført arbeid, ikke en gang en telefon om jeg var fornøyd med utført arbeid.
Takk for at du sier ifra, Bernt. Det er lett å forstå at du blir misfornøyd når du ikke får tydelig informasjon eller oppfølging etter utført arbeid. Slik skal det ikke være hos oss. Vi vil gjerne rette opp det som har sviktet. Skriv til oss i skadesaken din under Mine skadesaker, så følger vi deg opp direkte: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Hilsen Mathias
They don’t listen the clients, they didn’t do anything to prevent my change of insurance.
Thank you for your feedback, Fernando — and I’m sorry you had this experience. You should be heard when you reach out to us. That didn’t happen here. If you want, you can call us at +47 915 03 100 so we can look into what went wrong and find a solution together.
riktig informasjon og leie bil under skade reparasjon tiden
Tusen takk for tilbakemeldingen, Thayananthan! God service og riktig informasjon skal være en selvfølge hos oss, så det er godt å høre at du opplevde nettopp det. Og at leiebilen fungerte mens reparasjonen pågikk – akkurat slik det skal være når skaden først er ute. Vi er her for deg.
Vært kunde i over 20 år og er fortsatt veldig fornøyd.
Tusen takk, Yvonne! Over 20 år som kunde – det betyr mye for oss. At du fortsatt er så fornøyd, er akkurat det vi jobber for hver eneste dag. Vi skal gjøre vårt for at du fortsetter å kjenne på den tryggheten framover også. Gi gjerne et vink hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. 🙌
Gjensidige er proaktive, løsningsorienterte, responderer hurtig og tar hensyn til situasjonen man befinner seg i - er strålende fornøyd.
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen, Trond! Slike ord gir energi. Vi jobber hardt for å være nettopp det du beskriver – proaktive, raske og til stede når livet skjer. Derfor er det ekstra stas å høre at du opplever oss akkurat sånn. Vi skal fortsette å stå på for deg. Rop ut hvis det er noe mer vi kan hjelpe med – vi er her. 🙌
God forsikring, litt høyere pris enn enkelte men veldig god hjelp når ting skjer
Tusen takk for tilbakemeldingen, Bjørn. Det betyr mye at du deler opplevelsen din, og det gjør oss oppriktig glade å høre at du føler deg godt ivaretatt når noe først skjer hos oss 😊 Det er akkurat slik vi ønsker at det skal kjennes. Hilsen Mathias
Min erfaring med dette forsikringsselskapet har vært svært dårlig. Til tross for at jeg har forsikret begge bilene mine hos samme selskap, mener jeg at jeg ikke har fått den rabatten jeg har krav på. I tillegg har jeg fortsatt ikke fått svar på meldingene jeg har sendt.
Takk for at du sier ifra. Jeg forstår at dette ikke ble slik du hadde forventet, særlig når du har flere biler hos oss og opplever at rabatten ikke stemmer. At du heller ikke har fått svar på meldingene dine er heller ikke slik det skal være. Du skal få riktig pris og du skal bli fulgt opp når du tar kontakt med oss. Derfor ønsker vi å sjekke både rabattene dine og hvorfor du ikke har fått svar. Ring oss gjerne på 915 03 100, så ser vi på dette sammen og finner ut hva som har skjedd. Hilsen Mathias