Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Gjensidige i mange år og betalt en god sum for det som skulle være en god reiseforsikring, men da jeg trengte hjelp av dere så fikk jeg avslag. Veldig lang behandlingstid, samtidig ringer det en annen kundebehandler gjentatte ganger og skal ha meg til å vurdere et nytt tilbud om barneforsikring. Tydelig at dere har mye større kapasitet når det gjelder å prøve å få inn nye kunder, enn å hjelpe de kundene dere har.
Hei Arne, Takk for at du deler opplevelsen din, selv om det gjør inntrykk å lese at du ikke fikk hjelpen du trengte. Vi forstår hvor frustrerende det må være å vente lenge på svar, og at det oppleves ekstra urettferdig når du samtidig blir kontaktet om nye tilbud. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å bli bedre, og tilbakemeldingen din hjelper oss med nettopp det. Vennlig hilsen Kristian
Opplevelse. Var positiv. God kundebehandling både fra forsikringsselskap og bilskadefirma
Hei Inger, Så godt å høre at du hadde en positiv opplevelse etter bilskaden! Vi vet at slike situasjoner kan være krevende, og derfor er det ekstra fint å få tilbakemelding om at både vi og bilskadefirmaet tok godt vare på deg. Takk for at du deler – det gir oss inspirasjon til å fortsette å gjøre vårt beste. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har meget god erfaring med Gjensidige hvor deres representanter alltid er hyggelig og hjelpsomme hvor jeg forøvrig har alle mine forsikringer, Jeg kan trygt anbefale Gjensidige.
Hei Willy, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det betyr mye for oss å høre at du har hatt gode opplevelser gjennom mange år, og at du føler deg godt ivaretatt av våre hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. At du har valgt å samle alle forsikringene dine hos oss, og til og med anbefaler oss videre, setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Snabb och enkel hantering av min dag. Kompetenta och trevliga handläggare.
Hei Ruth, Så flott å høre at du er fornøyd med både tempoet og hjelpen du fikk! Vi er glade for at du opplevde saksbehandlingen som enkel og at våre medarbeidere var både kompetente og hyggelige. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Meget fornøyd har vert kunde 50 år åg alt har godt bra
Hei Rolf, Wow, 50 år som kunde! Det er virkelig imponerende, og vi setter utrolig stor pris på tilliten du har vist oss gjennom alle disse årene. At alt har gått bra for deg, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Stort sett fornøyd 😀rask tilbakemelding 👍 kan anbefales til andre 👍
Hei Hans, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for gode ord og for at du anbefaler oss videre. Vi jobber for å gi raske og gode svar, og det er ekstra motiverende å få slike tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Kristian
Ble henvist til min side for å skrive til saksbehandler. De svarte aldri til meg, hver gang jeg sende inn spørsmål kunne jeg se at meldingen var blitt lest, men ingen som svarte. Måtte ringe inn for å svar.
Hei Marie, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at det er frustrerende å ikke få svar når du tar kontakt, spesielt når du ser at meldingen er lest. Slik skal det ikke være, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vennlig hilsen Kristian