Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snabb och enkel hantering av min dag. Kompetenta och trevliga handläggare.
Hei Ruth, Så flott å høre at du er fornøyd med både tempoet og hjelpen du fikk! Vi er glade for at du opplevde saksbehandlingen som enkel og at våre medarbeidere var både kompetente og hyggelige. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Meget fornøyd har vert kunde 50 år åg alt har godt bra
Hei Rolf, Wow, 50 år som kunde! Det er virkelig imponerende, og vi setter utrolig stor pris på tilliten du har vist oss gjennom alle disse årene. At alt har gått bra for deg, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Stort sett fornøyd 😀rask tilbakemelding 👍 kan anbefales til andre 👍
Hei Hans, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for gode ord og for at du anbefaler oss videre. Vi jobber for å gi raske og gode svar, og det er ekstra motiverende å få slike tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Kristian
Ble henvist til min side for å skrive til saksbehandler. De svarte aldri til meg, hver gang jeg sende inn spørsmål kunne jeg se at meldingen var blitt lest, men ingen som svarte. Måtte ringe inn for å svar.
Hei Marie, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at det er frustrerende å ikke få svar når du tar kontakt, spesielt når du ser at meldingen er lest. Slik skal det ikke være, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er meget fornøyd med Gjensidige Forsikring. Har hatt forsikring der i mange år
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler dette med oss! Det betyr mye å høre at du er så fornøyd, og at du har valgt å være kunde hos oss i mange år. Vi setter stor pris på tilliten din, og vi skal fortsette å gjøre vårt beste for at du skal føle deg trygg og ivaretatt. Vennlig hilsen Kristian
Godt fulgt opp,av verksted og en rask å grei tilbakemelding av dere
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du har fått god oppfølging både fra verkstedet og oss, og at du opplevde rask og grei tilbakemelding. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hele veien. Vennlig hilsen Kristian
Alt går greit med forsikringer alltid godt oppgjør.
Hei Per, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at alt går greit med forsikringene dine, og at du opplever gode oppgjør. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vennlig hilsen Kristian