Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes egenandelen er satt for høyt for denne hendelsen.
Takk for tilbakemeldingen, Torgeir. Vi har forståelse for at egenandelen kan oppleves som høy i enkelte situasjoner. Egenandelen er fastsatt i henhold til vilkårene i forsikringen, men du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker en nærmere gjennomgang av saken. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Fikk hjelp med og ordne tauebil, ikke noe mere enn det Totalt sett, fornøyd
Tusen takk for tilbakemeldingen, Johnny! Fint å høre at du fikk rask hjelp med tauebil, og at du totalt sett er fornøyd. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd, raskt oppgjør,leverte inn krav søndag,oppgjør mandag
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Steinar! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd, og at oppgjøret ble raskt og effektivt behandlet. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Saken var smidig og effektivt behandlet. Raskt avklart.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Hans! Veldig glad for å høre at saken ble behandlet smidig og effektivt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Fikk dekket avbestilt flyreise pga min forlovedes sykdom!
Hei Ray, Så godt å høre. Det er leit når sykdom setter en stopper for planer, men fint at reiseforsikringen kunne hjelpe deg da du trengte det. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Helseforsikring gjennom jobb. Alt gikk raskt og ryddig, ingenting å utsette.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at helseforsikringen gjennom jobb fungerte som den skulle, raskt, ryddig og enkelt. Akkurat sånn vi vil ha det. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk forsikring som dekker og god å ha når det trengs!
Hei Lena, Så hyggelig å høre. Tusen takk for fine ord. Det er godt å vite at reiseforsikringen er der når du trenger den, akkurat sånn den skal være. Vi håper du slipper å bruke den for ofte, men er klare hvis noe skjer. Vennlig hilsen Kristian