Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kona havnet på sykehus i tre dager da vi var på ferie og da for jeg svar fra dere at reise plus forsikrikg dekker ikke dette
Hei Senad, Dette var leit å lese. Vi forstår godt at det oppleves både frustrerende og urettferdig når noe alvorlig skjer på ferie, og du får beskjed om at forsikringen ikke dekker. Når det gjelder Reise Pluss, er det noen konkrete vilkår for hva som dekkes ved sykdom og sykehusopphold i utlandet. I enkelte situasjoner, for eksempel hvis behandlingen ikke regnes som akutt eller omfattes av unntak i vilkårene, kan det dessverre hende at forsikringen ikke gir dekning. Det gjør ikke opplevelsen enklere, og vi skulle gjerne sett at svaret hadde vært annerledes. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og forklare vurderingen tydelig, punkt for punkt. Da kan vi også sjekke om alt er vurdert riktig. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, eller skriv til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vi håper kona di er i bedre form nå, og at vi kan hjelpe deg videre med en god og ryddig forklaring. Vennlig hilsen Gjensidige
Rask og riktig behandling som ga meg ro i forhold til utfordringen som fulgte etter trafikulykken
Hei Jan T. I, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Godt å høre at du opplevde oppfølgingen som rask og riktig, og at det ga deg ro etter trafikkulykken. Akkurat det er viktig for oss når noe uventet skjer. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd med hele saken. Prosessen mellom Gjensidige og verkstedet var enkel, tydelig og effektiv fra start til slutt.
Hei Astrit K, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så godt å høre at du er fornøyd med hele prosessen, og at samarbeidet mellom oss og verkstedet fungerte enkelt, tydelig og effektivt fra start til slutt. Akkurat slik vil vi at det skal være. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rakt, enkel og effektiv saksbehandling. Ordner det meste selv via nettet.
Hei Eirik B. R, Takk for en fin tilbakemelding. Veldig bra å høre at du opplever saksbehandlingen som rask, enkel og effektiv. At du kan ordne mye selv via nettet, skal gjøre hverdagen litt lettere. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Mobilen min ble frastjålet. Ble informert at det var ikke sannsylig gjort tyveri
Hei Lola, Dette er en kjedelig opplevelse å lese om. Å få mobilen stjålet er belastende nok i seg selv, og da skal informasjonen du får fra oss være tydelig og ryddig. Når vi vurderer en sak, ser vi på opplysningene som er gitt opp mot vilkårene i forsikringen. Hvis du har fått beskjed om at det ikke ble vurdert som et tyveri, forstår jeg godt at det oppleves både frustrerende og urettferdig, spesielt hvis forklaringen ikke har vært god nok. Vi ønsker å forklare vurderingen på en måte som gir mening, og gå gjennom saken på nytt hvis noe er uklart eller mangler. Da kan vi også se om det er opplysninger som ikke har kommet godt nok frem. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig god oppfølging og tilbakemelding fra forsikringselskapet.
Hei Solveig R, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplevde god oppfølging og tydelige tilbakemeldinger fra oss. Det er viktig for oss at du føler deg trygg og ivaretatt hele veien. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjelder behandlingsforsikring, som bedriften har hatt via Gjensidige i en årrekke. Tidligere var denne svært bra, med personlig oppfølging hvor f.eks. bestilling av timer ble utført, og med god dekning. Nå må den enkelte gjøre alt dette selv via nettløsning, og det er begrensning i antall behandlinger. Det gjorde at min skade ikke ble ferdig behandlet innenfor forsikringen.
Hei Jørn, Takk for at du deler erfaringen din. Det er leit å høre at behandlingsforsikringen ikke har fungert like godt for deg nå som tidligere. Du har helt rett i at opplevelsen har endret seg for mange. Mer av bestilling og oppfølging skjer i dag via digitale løsninger. Samtidig skal forsikringen gi god hjelp når du trenger behandling. Når begrensningen i antall behandlinger gjør at en skade ikke blir ferdig behandlet, forstår vi godt at det føles utilstrekkelig. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så tar vi en gjennomgang og forklarer hva som gjelder, og hva vi kan gjøre videre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige