Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde et uhell med min bil på det glatte føret i påsken. En rask og uproblematisk behandling av Gjensidige. Saken ble løst ila 10 dager.
Hei Torbjørn, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at saken ble håndtert raskt og uten problemer. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Nina Gjensidige
Gjensidige leverer forsikring slik forsikring bør leveres. Utmerket behandling, rask oppfølging og utbedring av skaden.
Hei John, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss å høre at du opplever forsikring slik den bør være, med rask oppfølging og god utbedring av skaden. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Vennlig hilsen Nina Gjensidige
Lett å få tilbake det man har krav på. Enkelt å fylle ut.
Hei Tommy, Takk for den fine tilbakemeldingen. Godt å høre at det var enkelt å fylle ut, og at du raskt fikk det du hadde krav på. Akkurat slik vi vil at det skal oppleves. Gi oss gjerne beskjed hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Nina Gjensidige
Ikke tilfreds (misfornøyd) med behandling av reiseforsikring sak. Lexus Gjensidige bilforsikring helt strålende.
Hei Helge, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med behandlingen av skadesak på reise. Samtidig er det veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med bilforsikringen. Vi vil gjerne se nærmere på reiseforsikrings saken din og finne ut hva som har skjedd. Hvis du vil, kan du skrive til oss under Mine skadesaker, eller ringe oss på 915 03 100. Da kan vi gå gjennom saken sammen og se på en løsning. Vennlig hilsen Nina
Båten måtte vrakes - dialog mellom verksted-taKstmann og Gjensidige var bra. Oppgjør helt greit og sømløst
Hei Ellen, og takk for tilbakemeldingen din. Det er leit når båten må vrakes, men godt å høre at dialogen mellom verksted, takstmann og oss fungerte bra. At oppgjøret opplevdes som greit og sømløst, er viktig for oss, spesielt i en slik situasjon. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg fikk meget god oppfølging og stort sett også Godt tilbakemeldinger fra alarmsentralen
Hei Svein, og takk for at du deler erfaringen din. Veldig godt å høre at du opplevde støtten fra alarmsentralen som god. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjnnsidige virker dyktig i behandlig av årene jeg har vært kunde. Vil gjerne anbefale Gjennsidige til min omgangs krets.
Hei Hilmar, og takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom årene. At du opplever oss som dyktige, og i tillegg vil anbefale Gjensidige videre, betyr mye for oss. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige