Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjør etter kollisjon i rundkjøring. Løst effektivt.
Hei, Martin! Godt å høre at saken etter kollisjonen ble løst effektivt. Når en hendelse først skjer, er det akkurat slik det skal fungere. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg er kjempefornøyd med behandlingen jeg har fådt kommer tilbake til dere når jeg kjøper ny bil
Hei, Willy! Så fint å høre at du er godt fornøyd med behandlingen du har fått. Det betyr mye for oss at du sitter igjen med en god opplevelse, og veldig hyggelig at du vil komme tilbake når du kjøper ny bil. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjempe fornøyd med Gjensidige. Har forsikringene reiseforsikring, og sykkellisens forsikring og har snakket med representanter som var superdyktige, ga meg mye informasjon jeg trengte og var veldig serviceinnstilte og hyggelige, så jeg følte meg virkelig ivaretatt på beste måte.
Hei, Geir! Så hyggelig å høre at du føler deg godt ivaretatt hos oss. At du får god info, møter folk som kan faget sitt og kjenner på ekte service er akkurat den opplevelsen vi ønsker at du skal ha, enten det gjelder reiseforsikringen eller sykkellisensen. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig god erfaring med selskapet gjennom mange år som kunde
Hei, John! Veldig hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom mange år. Den tilliten betyr mye, og vi jobber hardt for at du skal fortsette å kjenne det slik. Fint at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
God dialog med selskapet. Raskt oppgjør etter skade.
Hei, Roger! Så bra å høre at dialogen har vært god og at oppgjøret kom raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at skadeoppfølgingen skal kjennes. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Skaden var lett å melde og jeg er fornøyd med saksbehandlingen og saksbehandlingstiden.
Hei, Ingrunn! Så bra å høre at skademeldingen gikk lett og at du er fornøyd med både behandlingen og tempoet i saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når noe først skjer. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige velger å tolke vilkårene på en måte som medførte at forsikringen ikke dekker det man kunne forvente
Hei Eyvind, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når dekningen ikke samsvarer med det du forventet. Vi skal alltid tolke vilkårene våre på en tydelig og rettferdig måte, og det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva forsikringen dekker. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vennlig hilsen Kristian