Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den årlige utbetaling av utbytte kunne med fordel vært benyttet til reduksjon av premiene. Da ville forsikringstakerne fått glede av hele summen. Utbytte må vi nemlig betale skatt av.
Hei, Iver. Vi forstår godt poenget ditt. Skatt på utbytte oppleves for mange som lite motiverende, og ønsket om å bruke beløpet direkte til lavere premie er helt naturlig. Utbyttet blir utbetalt likt til alle eiere, uavhengig av hvilke forsikringer de har og når de fornyes. Derfor kan vi ikke bruke det direkte til å redusere premiene. Samtidig er innspillet ditt viktig. Det gir oss verdifulle perspektiver på hvordan ordningen oppleves, og det tar vi med oss videre. Takk for at du engasjerer deg og sier ifra. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Imponerende rask og god saksbehandling. Må ha vært verdensrekord i godkjenning av sak, og innbetaling til konto. Helt ukomplisert, enkelt, oversiktlig og greit oppgjør.
Hei, Gro! Så utrolig hyggelig å lese om opplevelsen din, og ekstra stas at det gikk så raskt og smertefritt når fryseren plutselig streiket. Det er godt å høre at både behandlingen og oppgjøret opplevdes enkelt, oversiktlig og effektivt. Dette var virkelig hyggelig å få lese. Tusen takk for at du delte det med oss. Hilsen Marcus
Hadde trodd at dette skulle gå på innbo. Kanskje skulle det vært reise. Da dette var en ferie reise og vi har Pluss reiseforsikring. Fikk ingen info om dette.
Hei, Britt! Det er leit å høre at dette har vært en skuffende opplevelse for dere, spesielt når forventningene var at forsikringen skulle dekke situasjonen dere sto i. At dere i tillegg opplevde manglende informasjon, forstår vi godt at føles frustrerende. Takk for at du deler tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
My experience with Gjensidige Forsikring has been outstanding, characterized by efficient service, professional staff, and peace of mind. Based on recent customer feedback, Gjensidige is recognized for having one of the highest customer satisfaction rates among the largest insurance companies in Norway.
Hei, Bogdan! Så utrolig hyggelig å lese om den gode opplevelsen du har hatt med oss. Det betyr mye å høre at både servicen, profesjonaliteten og tryggheten har svart til forventningene dine, og at du sitter igjen med en så positiv helhetsfølelse. Vi setter stor pris på at du delte dette med oss. Hilsen Marcus
Ryddig og rask saksbehandling når jeg trenger hjelp. Konkurransedyktige betingelser.
Hei, Gunnar! Så godt å høre at du opplever saksbehandlingen som både ryddig og rask når du trenger hjelp, og at betingelsene våre oppleves som konkurransedyktige. Det er veldig hyggelig for oss å lese. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Rask behandling gode gode tilbakemeldinger. Meget tilfreds.
Hei, Jan! Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd, og at du opplevde både rask behandling og gode tilbakemeldinger. Det er godt å vite at dette fungerte slik det skulle for deg. Veldig fint at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Vi opplever en lite respektfull handtering av vår forsikringssak. I det minste bør en seriøs aktør ta seg tid til å besvare konkrete spørsmål, samt se sitt ansvar for god informasjon.
Hei, Randi! Det er trist å lese at dere opplever håndteringen som lite respektfull, og at dere ikke har fått svarene og informasjonen dere forventer. En slik opplevelse er forståelig krevende, og dette er viktig for oss å få innsikt i slik at vi kan bli bedre. Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus