Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett og raskt å finne aktuell fysioterapeut på nettsiden. Ble vist øvelser som kan forbedre problemet.
Hei Odd, Takk for en veldig fin vurdering. Så bra å høre at det var lett og raskt å finne fysioterapeut på nettsiden vår, og at du fikk øvelser som hjelper videre. Målet vårt er at det skal være enkelt å komme i gang, og godt å få hjelp som faktisk virker. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ordnet fort opp. Raske tilbakemeldinger. Bra takstmann.
Hei Frode L, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig bra å høre at saken ble ordnet raskt, og at du fikk gode og raske svar underveis. Fint også at takstmannen gjorde en god jobb. Slik skal det være. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg fikk tilbakebetalte på forsikringen da jeg mistet bilnøkkelen. Alt gikk veldig greit
Hei Tor, Takk for at du deler erfaringen din. Godt å høre at det ordnet seg raskt da du mistet bilnøkkelen, og at alt gikk greit fra start til slutt. Slik skal det være. Takk for at du velger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Lett å komme i kontakt med. Får ærlige og konstruktive svar.
Hei Arne, Takk for en veldig fin vurdering. Godt å høre at du opplever det som lett å komme i kontakt med oss, og at svarene våre er ærlige og til å stole på. Det er akkurat slik vi vil være. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjensidige forsikring opplever jeg som svært seriøst og godt selskap i motsetning til andre jeg har benyttet tidligere
Hei James S, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever oss som seriøse og til å stole på. Akkurat det betyr mye for oss. Takk for at du deler erfaringen din, og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask saksbehandling og oppfølging. God saksbehandling.
Hei Odd A. L, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde rask og god saksbehandling. Det er akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din, og for at du velger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ingen over, tenker jeg. Men du må ha en tilknyttet organisasjon
Hei Thort Å. T, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Du har helt rett. Noen av fordelene våre er knyttet til medlemskap i en organisasjon, og for mange gir det ekstra god verdi i hverdagen. Samtidig jobber vi hver dag for å være et trygt og godt valg, uansett. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige