Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 30 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Useriøse."

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Gunnar S for 16.09.2020 21:17

Gjensidige Forsikring har totalt 1882 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Gunnar S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse."
1 syns denne omtalen er nyttig

Får bedre tilbud på mc av selskap jeg ikke han forsikringer hos. På hytte feltet hadde vi navn og tomt nr. på hytten. Etter at vi fikk gatenavn og nummer. oppdaget jeg at jeg hadde betalt forsikring på en hytte som er større, som lå på et annet felt. Gjensidige påstår at jeg har ringt inn og sagt at jeg hadde større hytte en jeg har. Hvem ringer til forikringsselskapet og sier de har større hytte enn de har for å få mer og betale. Gjensidige tar ikke ansvar.

Bytt.no
"Useriøse." skrev Gunnar S om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Gunnar S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"was hoping for better offer on my insurance"

The insurance price went up had no car accident in my life. Was waiting for new insurance offer did not get one hope to get one soon.

Nils H. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"COVID 19 refusjon"

Vi avbestilte avreise til Thailand 27.2.2020 ( 30 dagers opphold) på grunn av COVID-19 utviklingen i Kina og mulig risiko for spredning i andre asiatiske land og hjem til Norge ved retur. Dette var før norske helsemyndigheter sine reiseråd kom. Hadde vi tatt reisen måtte vi sannsynligvis tatt karantene når vi kom hjem til Norge. Vi fikk refundert mye av kostnaden fra flyselskapet, men vel 6.000 fikk vi ikke tilbake. Kontaktet så Gjensidige. De dekker ikke tapet, reisen var planlagt gjennomført før reiseråd forelå. Det å være COVID 19 føre var med tanke på risiko har altså ingen betydning. Gjensidige henviser bare til reiseråd fra UD.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke vits med dene forsikringen- styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

I løpet av de siste 20 årene har jeg egentlig ikke hatt stort behov for forsikring, men når uhellet først var ute så det så mye med liten skrift. De har dårligere vilkår på bolig, innbo, hus log reise enn alle andre. Bil var likt...men jeg bytter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt for Industrialisert kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet benytter roboter til å motta skademeldinger. Det er sikkert vanlig og i utgangspunktet ok under forutsetning at de fanger opp saken riktig. I mitt tilfelle bommet roboten kraftig, og upresisheten ble videreført i saksbehandlingen, dessverre.

Gjensidige Forsikring har totalt 1882 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR