Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og grei behandling basert på innsending av relevant dokumentasjon
Takk for en fin tilbakemelding, Fred. Det er godt å høre at behandlingen gikk raskt og greit da du sendte inn dokumentasjonen. Slik ønsker vi at prosessen skal oppleves. Si gjerne ifra hvis du trenger oss igjen. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med arbeidet deres. Problemet mitt ble løst veldig raskt. Jeg anbefaler at alle kunder kontakter dere hvis de har problemer.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Muamer. Det er flott å høre at problemet ditt ble løst raskt og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Anbefalingen din betyr mye for oss. Bare si ifra hvis du trenger oss igjen. Vi er alltid klare til å hjelpe. Hilsen Mathias
Kanskje bytte forsikring selskap,veldig dårlig behandling av saken,🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Takk for at du sier ifra, Finn. Jeg forstår godt at du er misfornøyd når du opplever behandlingen av saken som dårlig. Slik skal det ikke føles. Vi må få sett nærmere på vurderingene som er gjort i reisen din. Skriv gjerne til oss i skadesaken din, så går vi gjennom alt på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også sende inn en klage hvis du ønsker en ny vurdering av hele saken: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du deler opplevelsen din. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Ryddig prosess selvom vi meldte inn skaden noe sent.
Takk for en fin tilbakemelding, Ivar. Det er godt å høre at prosessen opplevdes ryddig selv om skaden ble meldt inn litt sent. Slik skal det føles når du trenger oss. Bare ta kontakt hvis det dukker opp noe mer. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Ryddig og fin prosess. God kommunikasjon til kunde. Forventninger infridd.
Tusen takk, Christina Det er fint å høre at du opplevde en ryddig prosess og god kommunikasjon hele veien. At forventningene dine ble innfridd er akkurat slik det skal være hos oss. Takk for at du tok deg tid til å dele Hilsen Mathias
Godt fornøyd med hurtighet og krav til dokumentasjon
Tusen takk, Magne Det er fint å høre at du opplevde god flyt i skadesaken og at dokumentasjonen var enkel å forholde seg til. Slik skal det kjennes når du får hjelp hos oss. Takk for at du deler erfaringen din Hilsen Mathias
Gir avslag tvert pga info fra tekniker som overfor oss ga et helt annet svar. Gjelder Tesla modell x hvor vi tidligere har mistet styringen og denne gangen endte det i at hele hjulopphenget knakk tvers av. Slitasje heter det hos Tesla og Gjensidige. Livsfarlig heter det hos vanlige folk. Om vi mistet styringen i 130 km/t på motorveien til Halden og resultatet hadde blitt en katastrofal ulykke, hadde det fortsatt blitt bortforklart med slitasje? Godt at det i begge tilfellene skjedde i lav hastighet.
Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår veldig godt at dette både oppleves skremmende og frustrerende. En slik situasjon skal tas på alvor, og det beklager jeg at du ikke opplever at vi har gjort. Når et avslag bygger på vurderingen til en tekniker, skal forklaringen være tydelig og forståelig for deg. Det er ekstra krevende når du har fått helt annen informasjon tidligere. Slik utydelighet gjør ikke saken enklere, og det skal vi være bedre på. Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på saken din. Skriv gjerne til oss direkte inne på skadesaken din, så får vi sjekket hva som er gjort og hva som kan gjøres videre. Du finner skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du kan klage dersom du ønsker at vi går gjennom hele saken på nytt. Det kan du lese mer om her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Jeg håper vi får ryddet opp og gitt deg en bedre opplevelse enn dette. Hilsen Mathias