Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gir avslag tvert pga info fra tekniker som overfor oss ga et helt annet svar. Gjelder Tesla modell x hvor vi tidligere har mistet styringen og denne gangen endte det i at hele hjulopphenget knakk tvers av. Slitasje heter det hos Tesla og Gjensidige. Livsfarlig heter det hos vanlige folk. Om vi mistet styringen i 130 km/t på motorveien til Halden og resultatet hadde blitt en katastrofal ulykke, hadde det fortsatt blitt bortforklart med slitasje? Godt at det i begge tilfellene skjedde i lav hastighet.
Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår veldig godt at dette både oppleves skremmende og frustrerende. En slik situasjon skal tas på alvor, og det beklager jeg at du ikke opplever at vi har gjort. Når et avslag bygger på vurderingen til en tekniker, skal forklaringen være tydelig og forståelig for deg. Det er ekstra krevende når du har fått helt annen informasjon tidligere. Slik utydelighet gjør ikke saken enklere, og det skal vi være bedre på. Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på saken din. Skriv gjerne til oss direkte inne på skadesaken din, så får vi sjekket hva som er gjort og hva som kan gjøres videre. Du finner skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du kan klage dersom du ønsker at vi går gjennom hele saken på nytt. Det kan du lese mer om her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Jeg håper vi får ryddet opp og gitt deg en bedre opplevelse enn dette. Hilsen Mathias
Helt ok. Det har fungert sånn som jeg mener det bør fungerer.
Takk for at du deler erfaringen din, Trond. Det er fint å høre at alt fungerer slik du mener det bør. Slik ønsker vi at det skal oppleves. Gi gjerne beskjed hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er her når du trenger oss. Hilsen Mathias
Gjensidige behandlet saken min raskt og effektivt slik at jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Takk for at du deler dette med oss, Karlosco. Det er veldig fint å høre at saken din ble behandlet raskt og effektivt, og at du fikk hjelpen du trengte. Slik ønsker vi at opplevelsen skal være. Gi gjerne beskjed hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vi er her når du trenger oss. Hilsen Mathias
Alltid fornøyd med de ganger jeg har trengt dere. Har hatt dere i ca 40 år
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Bjørn. Det gjør oss stolte å høre at du har vært fornøyd hver gang du har trengt oss. At du har valgt oss i rundt 40 år er en tillit vi virkelig setter høyt. Vi håper vi får fortsette å være et trygt valg for deg i mange år til. Ta gjerne kontakt når du lurer på noe eller trenger hjelp, så finner vi ut av det sammen. Hilsen Mathias
Enkelt å melde skade, fikk benytte merkeverksted, rask behandling
Takk for at du deler erfaringen din, Roy. Det er veldig fint å høre at det var enkelt å melde skaden, at du kunne bruke merkeverksted og at behandlingen gikk raskt. Akkurat slik ønsker vi at det skal fungere. Si gjerne ifra hvis du trenger oss igjen. Vi står klare til å hjelpe. Hilsen Mathias
Rask, enkelt og effektiv behandling av skaden. Problemfritt oppgjør.
Takk for at du deler opplevelsen din, Michel. Det er veldig godt å høre at motorskaden ble håndtert raskt og enkelt, og at oppgjøret gikk helt uten problemer. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Skulle du få behov for hjelp igjen, er det bare å ta kontakt. Vi står klare. Hilsen Mathias
Veldig ryddig og enkelt. Raske avklaringer og enkelt oppgjør. Når vi var uenige løste vi dette med en grei dialog
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding, Loreen. Det er godt å høre at du opplever oss som ryddige og enkle å forholde deg til, med raske avklaringer og et oppgjør som går smertefritt. Slik ønsker vi at det skal være når du trenger oss. Ekstra fint er det å høre at vi klarte å løse uenighet gjennom en god dialog. Takk for at du valgte oss, Loreen. Hilsen Mathias