Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning for skade pga. feil med vv bereder.
Hei, Geir! Skjønner godt at dette oppleves skuffende. Når varmtvannsberederen havarerer i en fritidsbolig, forventer man at forsikringen skal hjelpe. Dessverre er det slik at skader som skyldes feil eller slitasje i selve berederen ofte har begrenset dekning. Forsikringen dekker vanligvis følgeskader, som vannskader på bygning eller innbo, men ikke alltid selve reparasjonen eller utskiftingen av berederen. Når dette ikke er tydelig nok forklart, er det lett å sitte igjen med følelsen av dårlig dekning. Det forstår jeg godt. Takk for at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Hilsen Marcus
Irritert saken, slik er det i tilfellig at mann mistet eller blir stjålet mobilen sin nesten helt nye
Hei, Duc! Jeg skjønner godt at dette er irriterende. Å miste mobilen eller få den stjålet, særlig når den er nesten ny, er skikkelig frustrerende. Da forventer man at forsikringen hjelper når man trenger det mest. Hvis du mener vurderingen ikke stemmer med det som faktisk skjedde, anbefaler jeg at du skriver til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan saken ses på en gang til med riktige opplysninger: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier ifra, selv når opplevelsen har vært dårlig. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd med behandlingen av skadesaken, men tak litt tid før den var behandlet
Hei, Ove! Fint å høre at du er fornøyd med behandlingen av skadesaken. Samtidig skjønner jeg godt at det trekker litt ned når det tar lengre tid før saken er ferdig. Da er det ekstra viktig at resultatet oppleves riktig når det først er på plass. Takk for en ærlig og balansert tilbakemelding. Hilsen Marcus
Meget rask saksbehandling og oppgjør i min skadesak, veldig fornøyd!
Hei, Jarle! Så bra å høre at oppgjøret kom raskt på plass, og at du er veldig fornøyd med saksbehandlingen. Når både tempo og løsning sitter, skal det kjennes trygt å være kunde hos oss. Takk for en tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige behandler skadesaker raskt og for min del er jeg neget fornøyd.
Hei, Leif! Så fint å høre at skadesaken din ble behandlet raskt, og at du er veldig fornøyd med opplevelsen. Når ting går effektivt og riktig vei, vet vi at vi har levert som forventet. Hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Gjensidige er til å stole på, rask behandling av alle saker
Hei, Dag! Veldig hyggelig å høre at du opplever oss som til å stole på, og at sakene dine blir behandlet raskt. Når det fungerer jevnt og forutsigbart, vet vi at vi er på rett vei. Godt å få en så tydelig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Veldig rask og god behandling av saken, meget godt fornøyd
Hei, Beathe! Så fint å høre at du opplevde saken som både raskt og godt håndtert. Når behandlingen flyter smidig og resultatet blir bra, vet vi at vi har gjort jobben vår. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus