Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling etter innsendelse av nødvendige papirer. Veldig fornøyde!!
Hei Mimmie, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at behandlingen gikk raskt etter at papirene var sendt inn, og at dere er så fornøyde. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Hilsen Sara
Skjelden vi trenger dere ved hjelp, men denne gang var vi heldige som hadde dere på veien :)
Hei Lisbet, Takk for at du deler. Godt å høre at veihjelpen var der når dere trengte den. Det er akkurat i slike situasjoner det er ekstra godt å vite at man ikke står alene på veien. Hilsen Sara
Grundig behandling. Følte jeg ble tatt alvorlig. Tok litt lang tid, men alt ordnet seg til slutt.
Hei Tor Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er fint å høre at du opplevde behandlingen som grundig, og at du følte deg tatt på alvor. Samtidig har du helt rett i at det trekker ned når det tar litt lang tid, selv om alt ordnet seg til slutt. Vi tar med oss innspillet ditt videre. Målet vårt er både trygg og effektiv hjelp, hele veien. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Raskt svar på telefon og rask bilberging. God hjelp!
Hei Maria Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk raskt svar på telefon og at bilbergingen gikk fort. Når det haster, skal hjelpen være på plass med en gang. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige Forsikring har vært 100% trygg og effektiv i min sak. Enklere kan det ikke gjøres.
Hei Janne Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde saken din som både trygg og effektiv, og at alt fungerte enkelt for deg på reise. Akkurat slik vil vi ha det. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er svært godt fornøyd med Gjensidige forsikring.
Hei Mads Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig å høre at du er svært godt fornøyd med oss. Da vet vi at vi er på rett spor. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp igjen. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
Rask kommunikasjon i forbindelse med skade, takstering og oppgjør for skade på bil. Tydelig godt samarbeid med verksted og takstmann, slik at alt var løst i løpet av litt over en uke.
Hei Jøran Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at kommunikasjonen var rask og tydelig hele veien, og at samarbeidet mellom oss, verksted og takstmann fungerte så bra. Når alt er løst på litt over en uke, vet vi at vi har gjort noe riktig. Takk for at du deler erfaringen din. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian