Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken gikk raskt men var litt forsinket grunnet forhold fra min side
Hei Thorbjørn, Takk for at du deler erfaringen din! Godt å høre at saken gikk raskt, selv om det ble litt forsinkelse underveis. Vi setter pris på at du gir oss beskjed, og vi er glade for at vi sammen fikk løst det på en god måte. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og greit, oversiktele fra Gjensidge og Bryne Bil
Hei Sven, Så flott å høre at du opplevde det som ryddig, raskt og effektivt! Vi jobber for at det skal være enkelt og oversiktlig for deg, og det er ekstra hyggelig at du trekker frem både oss og Bryne Bil. Takk for at du deler – slike tilbakemeldinger gir oss inspirasjon til å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Ved forsikring av elbil med motor og batterigaranti finner fagavdelingen smutthull som gjør at de likevel ikke trenger å utbedre skaden.
Hei Audun, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at det føles frustrerende når du opplever at garantien ikke innfris slik du forventer, spesielt når det gjelder noe så viktig som motor og batteri på elbil. Vi skal være tydelige og rettferdige i vurderingene våre, og det er viktig for oss å høre om slike erfaringer. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å finne gode løsninger, og setter pris på at du gir oss muligheten til å forbedre oss. Vennlig hilsen Kristian
Reisen måtte kanselleres på grunn av akutt sykdom. Dokumentasjon av foretatte utlegg ble innsendt på ettermiddagen etter avbestilling, og dagen etter var oppgjøret på min konto :-)
Hei Terje, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – rask respons og effektiv behandling, slik at du slipper å vente unødig. Godt å høre at oppgjøret kom på plass så raskt etter at du sendte inn dokumentasjonen. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og ønsker deg alt godt fremover! Vennlig hilsen Kristian
Alt gikk veldig raskt og problemfritt. Kan ikke si noe mer enn at jeg er fornøyd.
Hei Tore, Så godt å høre at alt gikk raskt og problemfritt! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er – det betyr mye for oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige kunne ha informert mer i begynnelsen av saken. Var ikke sikker på om selskapet kunne/ville ivareta mine rettigheter og hvilke valg jeg hadde.
Hei Bjorn, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er viktig å få tydelig informasjon helt fra starten, slik at du føler deg trygg på at vi ivaretar rettighetene dine og gir deg oversikt over valgene du har. Dette er noe vi tar på alvor, og tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre. Ønsker deg en god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Raskt og enkelt vedrørende skademelding samt tilbakemelding
Hei Terje, Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – raskt, enkelt og med tydelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian