Gjensidige slettet min skadesak på nett som jeg meldte inn, da jeg skulle sjekke status på min sak, var den borte, slettet av gjensidige???? er det mulig, FOR ALL DEL VELG ET ANNET FORSIKRINGSSELSKAP.....
Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Mk og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi skulle ifølge avtale betale ca 800kr i måneden, men regningen havner på rundt 1200. Og nå fikk jeg plutselig en regning på 17 000. Jeg prøver å ringe for svar men da legger de på.
Får bedre tilbud på mc av selskap jeg ikke han forsikringer hos. På hytte feltet hadde vi navn og tomt nr. på hytten. Etter at vi fikk gatenavn og nummer. oppdaget jeg at jeg hadde betalt forsikring på en hytte som er større, som lå på et annet felt. Gjensidige påstår at jeg har ringt inn og sagt at jeg hadde større hytte en jeg har. Hvem ringer til forikringsselskapet og sier de har større hytte enn de har for å få mer og betale. Gjensidige tar ikke ansvar.
The insurance price went up had no car accident in my life. Was waiting for new insurance offer did not get one hope to get one soon.
Vi avbestilte avreise til Thailand 27.2.2020 ( 30 dagers opphold) på grunn av COVID-19 utviklingen i Kina og mulig risiko for spredning i andre asiatiske land og hjem til Norge ved retur. Dette var før norske helsemyndigheter sine reiseråd kom. Hadde vi tatt reisen måtte vi sannsynligvis tatt karantene når vi kom hjem til Norge. Vi fikk refundert mye av kostnaden fra flyselskapet, men vel 6.000 fikk vi ikke tilbake. Kontaktet så Gjensidige. De dekker ikke tapet, reisen var planlagt gjennomført før reiseråd forelå. Det å være COVID 19 føre var med tanke på risiko har altså ingen betydning. Gjensidige henviser bare til reiseråd fra UD.