Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Informasjonen om hvordan skjemaene skal fylles ut kan forbedres.. Da jeg sto fast tok det kjempelang tid før jeg fikk snakke med et menneske.
Hei Berit, Takk for at du sier ifra. Du har helt rett i at veiledningen for utfylling av skjemaene må være tydelig nok til at det faktisk er enkelt å komme videre. Når du i tillegg blir stående fast og må vente lenge på å få snakke med et menneske, blir opplevelsen unødvendig frustrerende. Det beklager vi. Vi jobber hele tiden med å forbedre både skjemaene og hjelpetekstene, nettopp for å unngå slike situasjoner. Samtidig skal det være lett å få tak i oss når du trenger personlig hjelp. Der har vi ikke levert godt nok i ditt tilfelle. Takk for tilbakemeldingen. Den er viktig for oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Enkel melding på nett, rask behandling og pengene raskt på konto.
Hei Tom, Takk for fin tilbakemelding. Veldig godt å høre at det var enkelt å melde skaden på nett, at behandlingen gikk raskt og at pengene kom fort på konto. Akkurat slik vil vi at det skal fungere. Ta gjerne kontakt hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
God i informasjon og flott med sluttpapport. Bruker dere gjerne igjen
Hei Marit, Takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplevde informasjonen som god, og at sluttpapporten ga deg god oversikt. Da vet vi at prosessen fungerte slik den skal. Ekstra hyggelig at du vil bruke oss igjen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Jeg er godt fornøyd og kan anbefale Gjensidige Forsikring til venner og kjente.
Hei Tom, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du er fornøyd med innboforsikringen din, og ekstra hyggelig at du vil anbefale oss videre til venner og kjente. Det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Fantastisk saksbehandler og rask tilbakemeldinger på alt vedrørande saken min.
Hei Siw, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplevde saksbehandleren som fantastisk, og at du fikk raske og gode tilbakemeldinger gjennom hele saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Skade glass. Behandlingen hos Gjensidige gikk supert.
Hei Peter, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at glasskaden ble håndtert på en super måte, og at behandlingen fungerte godt for deg. Da vet vi at løsningene våre gjør jobben når det trengs. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Har bare gode erfaringer med Gjensidige, og er spesielt fornøyd med utbetaling av utbytte
Hei Geir, Kjempehyggelig å lese dette. Det er veldig godt å høre at du har bare gode erfaringer med oss, og at du er spesielt fornøyd med utbetalingen av utbytte. Det er vår måte å dele verdier med kundene våre på, og ekstra hyggelig når det blir satt pris på. Takk for tilliten, og for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring