Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og rask behandling. Godt og trygt forsikringsselskap som kan anbefales.
Hei Monrad, Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Veldig godt å høre at du opplevde både god og rask behandling, og at du føler deg trygg hos oss. At du anbefaler oss videre betyr mye. Hilsen Sara
Har hatt Gjensidige i mange år. Er en fornøyd kunde. Kanskje ikke de billigste, men alltid velvillig og imøtekommende.
Hei Terje, Tusen takk for at du deler. Veldig hyggelig å høre at du har hatt Gjensidige i mange år og at du er en fornøyd kunde. Vi setter stor pris på tilliten. Fint også at du trekker fram at vi er velvillige og imøtekommende. Det er viktig for oss, også når vi ikke alltid er de billigste. Hilsen Sara
Bra forsikringsselskap og man får raskt hjelp og svar om man lurer på noe
Hei Alice, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du opplever oss som et bra forsikringsselskap, og at du får rask hjelp og svar når du lurer på noe. Det er viktig for oss at det skal være enkelt å få tak i oss og lett å få svar. Hilsen Sara
Enkelt å få informasjon om hva og hvordan. Litt lang behandlingstid.
Hei Bjørg, Takk for at du deler erfaringen din. Veldig fint å høre at du synes det var enkelt å få informasjon om hva som skjer og hvordan. Samtidig er det leit å høre at behandlingstiden opplevdes som litt lang. Det tar vi med oss videre, for målet vårt er at det både skal være tydelig og gå raskt. Hilsen Sara
Har ikke erfaring med reiseforsikring, innbo og personforsikring
Hei Rolf, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Veldig hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse med oss gjennom mange år. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Jeg er svært fornøyd med måten dere behandlet saken
Hei Erik, Tusen takk for at du deler. Veldig godt å høre at du er svært fornøyd med måten vi behandlet saken om den avlyste reisen til Danmark. Det betyr mye for oss at du opplevde prosessen som trygg og ryddig. Hilsen Sara
Raskt og riktig oppgjør. Fikk penger på konto allerede 2 dager etter meldt skade.
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at oppgjøret var raskt og riktig, og at pengene var på konto allerede etter to dager. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når du melder skade. Hilsen Sara