Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra forsikringsselskap og man får raskt hjelp og svar om man lurer på noe
Hei Alice, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du opplever oss som et bra forsikringsselskap, og at du får rask hjelp og svar når du lurer på noe. Det er viktig for oss at det skal være enkelt å få tak i oss og lett å få svar. Hilsen Sara
Enkelt å få informasjon om hva og hvordan. Litt lang behandlingstid.
Hei Bjørg, Takk for at du deler erfaringen din. Veldig fint å høre at du synes det var enkelt å få informasjon om hva som skjer og hvordan. Samtidig er det leit å høre at behandlingstiden opplevdes som litt lang. Det tar vi med oss videre, for målet vårt er at det både skal være tydelig og gå raskt. Hilsen Sara
Har ikke erfaring med reiseforsikring, innbo og personforsikring
Hei Rolf, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Veldig hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse med oss gjennom mange år. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Jeg er svært fornøyd med måten dere behandlet saken
Hei Erik, Tusen takk for at du deler. Veldig godt å høre at du er svært fornøyd med måten vi behandlet saken om den avlyste reisen til Danmark. Det betyr mye for oss at du opplevde prosessen som trygg og ryddig. Hilsen Sara
Raskt og riktig oppgjør. Fikk penger på konto allerede 2 dager etter meldt skade.
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at oppgjøret var raskt og riktig, og at pengene var på konto allerede etter to dager. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når du melder skade. Hilsen Sara
Helt utrolig raskt oppgjør. Fikk utbetaling med en gang.
Hei Kjell, Fantastisk å høre. Tusen takk for at du deler. Så godt å vite at oppgjøret gikk raskt, og at utbetalingen kom med en gang. Akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Hilsen Sara
Hyggelige samtaler, informativt. God oppfølging. Mye rot med valg av sykehus og at dere ikke hadde registrert min ankomst.
Hei Grete, takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde samtalene som hyggelige og informative, og at du fikk god oppfølging. Samtidig er det beklagelig å høre at det ble rot rundt valg av sykehus – og spesielt at ankomsten din ikke var registrert. Slikt skal ikke skje. Av hensyn til personvern kan vi ikke gå inn i detaljer her på Bytt.no, men vi vil gjerne se på dette og rydde opp. Ta kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Nina