Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd, har blitt møtt med fin service og god hjelp når jeg har trengt dere.
Hei, Hildur! Så godt å høre at du er veldig fornøyd og at du har fått fin service og god hjelp når du har trengt oss. Det er akkurat slik vi ønsker at møtene med oss skal kjennes, uansett hva du trenger hjelp til. Fint at du delte tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
meget bra forsikring, kan ambefales på det beste fra meg
Hei, Odd! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med forsikringen og at du anbefaler oss videre. Det betyr mye for oss når kunder opplever trygghet og god dekning i hverdagen. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Har vært forsikringskunde siden 1970, og jeg er generelt fornøgd. Det er profesjonelle folk i organisasjonen.
Hei, Bjørn! Så fint å høre at du har vært kunde hos oss så lenge og fortsatt er fornøyd. Profesjonelle folk som gjør det enkelt å være kunde er akkurat det vi ønsker at du skal møte uansett hvem du snakker med hos oss. Takk for tilliten gjennom mange år. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg fikk veldig god hjelp da jeg ble syk i utlandet.
Hei, Mona! Så godt å høre at du fikk skikkelig god hjelp da du ble syk i utlandet. Når situasjonen er urolig og langt hjemmefra, er det ekstra viktig at oppfølgingen er rask og tydelig. Det er akkurat slik reiseforsikringen skal fungere når du trenger den mest. Setter pris på at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Skadebehandling som ikke stemmer overens med innsalg av forsikring. Skadebehandler har lite kompetanse og ikke tilgjengelig.
Hei, Asle! Skjønner godt at du reagerer når skadebehandlingen ikke samsvarer med det du ble fortalt da du kjøpte forsikringen. Slik skal det ikke være. Du skal kunne stole på at informasjonen du får er riktig, og du skal møte folk som både er tilgjengelige og kan faget sitt. Når du opplever det motsatte, må vi få sett på saken på nytt. Jeg anbefaler at du skriver direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kommer du rett til teamet som kan gå gjennom vurderingen og forklare både dekning og prosessen tydelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Fint at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Raskt og effektiv vurdering og behandling av saken min
Hei, Predrag! Så bra å høre at vurderingen og behandlingen av saken din gikk raskt og effektivt. Det er akkurat slik vi ønsker at oppfølgingen skal kjennes når du trenger hjelp fra oss. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Saksbehandlerne, systemer og oppfølging, samt den årlige tildeling av "overskuddet". Synes også at "Gjensidige stiftelsen"'s tildeling av midler rundt i samfunnet er topp.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både saksbehandlerne, systemene og oppfølgingen. Det betyr mye for oss at du opplever helheten som god. Ekstra fint er det at du setter pris på kundeutbyttet og arbeidet som gjøres gjennom Gjensidigestiftelsen. Dette er viktige ordninger som skal gi tilbake både til kundene og til samfunnet rundt oss, så det er godt å høre at det merkes. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus