Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gjensidige Forsikring
3.2
2 366 verifiserte omtaler

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 366 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#13
Middels
Gjensidige Forsikring er rangert
#13 av 22 skadeforsikringer
65%
Bra
65% anbefaler Gjensidige Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 2 366 omtaler om Gjensidige Forsikring

FILTRER OMTALER
885
596
322
192
371
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gjensidige Forsikring
Gjensidige Forsikring har 2 366 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rot i betalingssystemet

Omtale av  Thomas O

Dere har gode priser, men hjelper lite når det blir rot med betalings systemet deres, og månedlige betalinger øker med 45% pga at enkelte betalinger detter igjennom. Dette har stor betydning når man er uføre og har lite spillerom i økonomien.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Raskt

Omtale av  Sigdal

Må si jeg er imponert over hvor raskt Gjensidige behandlet min skademelding. Valgte å benytte forsikringen min da gressklipperen kastet en stein og knuste et stort vindu. Enkelt å levere skademelding med bilder og vedlegg.

Dyrest

Omtale av  Monica F

Ikke mulig å få betale mnd regninger. Sender ut totalfaktura, og tar ikke hensyn til at man har bedt om og blitt lovet mnd avdrag. Dårlig!

Sammen for livet!

Omtale av  Coy

Lokalt kontor med utmerket service. Ta en telefon og avtaler endres direkte. Hyggelige kundebehandler.

Bra selskap

Omtale av  Nina B

Enkelt å forholde seg til. Veldig bra på skadeoppgjør. Sender fornyelse hvert år, men jeg er usikker på om de er dyre eller billige. De kan bli flinkere til å gi informasjon om prisnivå. Feks har jeg en scooter fra 1999 der jeg tror jeg betaler for mye i forsikring. Samtidig tror jeg ikke det er noe bedre prisservice hos andre forsikringsselskaper.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt greit

Omtale av  Vibeke

Helt greit forsikringsselskap. Har ikke hatt behov for noe stor forsikringshjelp ennå så det blir vanskelig å bedømme akkurat den delen.

Rimelig og bra helt til skaden oppstår

Omtale av  Henning

Jeg har hatt to mindre saker med Gjensidige nå over en lang periode som kunde. Begge ganger har saksbehandleren vært direkte uforskammet og krass fra første stund. Utrolig frustrerende å forholde seg til når en står midt oppe i en skade. Det merkelige er at dersom jeg ringer vakt nummeret så er alt hyggelig og blir ordnet med en gang. Helt tydlig at de har satt forskjellige typer folk på forskjellige steg i prosessen. Faktisk synes jeg at dette er en viktig tilbakemelding da de fleste som gir god tilbakemelding her aldri har vært forbi vakt-telefon steget. Og bare så det er sagt, det handler ikke om kroner og ører, det handler om at familier som står midt oppe i en boligskade eller annet møter en person som viser forståelse og erfaring med skader. For å nevne to eksempler: - I en sak ble jeg fullstendig overkjørt av takstmann med tekniske detaljer. Da jeg sjekket opp disse i etterkant viste de seg å være direkte uriktige og kun benyttet for å nettopp manipulere saken i en retning som Gjensidige/takstmann ønsket. - I en annen boligsak overlot Gjensidige så og si alt til forskjellige tredjeparter slik at jeg selv måtte ta arbeidet med å snakke med alle parter. Dvs at jeg ble sittende i telefon hver dag. Dette mener jeg strengt tatt at Gjensidige eller en tredjepart utnevt av Gjensidige burde ha stått for. Oppe i det hele ble kundebehandler hos Gjensidige byttet to ganger. Dette var ikke Gjensidiges feil, men informasjon om vi hadde fått ny kundebehander ble ikke gitt i noen av tilfellene. Det er vanskelig for meg å sjekke dette opp mot andre selskaper, men vil tro dette handler vel så mye om strategi og holdning hos selskapene og at det derfor kan være forskjeller.

Gjensidige Forsikring har 2 366 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gjensidige Forsikring mener

Gjensidige Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR