Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god service og rask hjelp, men prisene stiger MYE etter skade
Flyselskapet rotet bort bagasje og der var gjensidige raske med å dekke mer utgifter til klær. Ellers så er de ekstremt trege. Skriver du til kundebehandler, så tar det en uke før du får svar og utgifter til sykehusopphold/besøk må betales selv, selv om gjensidige lovde å ordne direkte betaling med sykehus. Gjensidige nekter også å betale merutgifter til hjemreise, så lenge ikke du har med skriftlig rapport fra lege om at hjemsendelse er livsnødvendig. Alt i alt får gjensidige reiseforsikring terningkast 2.
Har vært fornøyd, men ønsker pris fra andre selskaper.
Rask og presis saksbehandling i forbindelse med at jeg ble påkjørt. En litt rar variant når jeg leverte inn en Audi A6 til reparasjon og skulle få tilsvarende i leiebil. Det skulle blitt passat, men jeg fikk en skoda. Jeg leter etter nytt selskap nå som Teslaen skal forsikres. Håpløst dyr forsikring på rundt 18 000 i året med 75% bonus.
Skader etter brudd i rørledning er fremdeles ikke rettet opp i 8 1/2 måneder etter uhellet inntraff. Purringer blir neglisjert, leiligheten ser ut som en byggplass og skadebehandleren får ikke fremgang på reperasjoner. Ufattelig uprofesjonelt og totalt uakseptabelt.
Vi har hatt våre forsikringer i Gjensidige over flere år og har bare hatt positve erfaringer. MEN med et prishopp på nærmere 20% fra året før, blir i drøyestre laget. Jeg vet ikke om dette er en bevisst strategi fordi vi hadde et uhell med bilen tidligere i år...
Lett å nå på telefon. Konkrete svar og forståelige svar på mine spørsmål umidddelbart. De deler overskudd ut til oss som er Kunder!