Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask, god og enkel saksbehandling. Nettsiden var god og enkel.
Hei, Frank! Så bra å høre at du opplevde saksbehandlingen som rask, god og enkel, og at nettsiden fungerte slik den skulle. Når både løsning og brukeropplevelse sitter, blir hele prosessen mye lettere. Veldig hyggelig at du tok deg tid til å dele dette med oss. Hilsen Marcus
Jeg har allerede beskrevet dette i svarene på undersøkelsen. I tillegg til et vanvittig trøkk fra gjensidige til å oprettholde forsikringer i gjensidige da Sykkylven brannkasse byttet partner til frende er det nok til å gjøre en tidligere fornøyd kunde til en misfornøyd en.
Hei, Det er leit å lese at du har opplevd dette som masete og frustrerende. Sånn skal det ikke være. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Målet vårt er å gi deg oversikt og valgfrihet, ikke å skape irritasjon. Når en tidligere fornøyd kunde sitter igjen med en dårlig følelse, da må vi stoppe opp og lære av det. Med vennlig hilsen Marcus
Jeg har brukt gjensidige i mange år,og har hatt behov for hjelp flere ganger. Dette har løst seg veldig bra.
Hei, Einar! Veldig hyggelig å høre at du har brukt oss i mange år, og at hjelpen du har hatt behov for har løst seg på en god måte hver gang. Det er akkurat slik et langt kundeforhold skal oppleves. Dette setter vi stor pris på å få høre. Hilsen Marcus
Jeg rapportere inn at skiene til min datter hadde delaminrt seg som et reultat av røff håndtering i forbindelse med transport til en skoletur. Dere avslo kravet med argumentet at forsikringen ikke dekker riper/sår. Dette handler ikke om riper, men skien har delaminert seg, altså mistet all spenn og således ubrukelig. Veldig skuffet over saksbehandlingen.
Hei, Hans! Jeg forstår godt at du er skuffet. Når du opplever at avslaget bygger på en feil forståelse av skaden, er det frustrerende og oppleves lite rettferdig. Du kan skrive direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker og tydelig forklare hvorfor du mener avslaget er feil, gjerne med henvisning til at dette er delaminering og tap av funksjon https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å forklare situasjonen grundig. Hilsen Marcus
Vi er svært fornøyde med rask og profesjonell saksbehandling
Hei, Marit! Veldig hyggelig å høre at dere er så fornøyde med både tempoet og måten saken ble håndtert på. Rask og profesjonell behandling er viktig for oss, og ekstra fint når det oppleves slik for dere. Takk for at du deler denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Hadde flatt bilbatteri. Fikk rask og hyggelig veihjelp.
Hei, Kari! Så godt å høre at veihjelpen kom raskt og at du møtte hyggelige folk da batteriet sa stopp. Når bilen ikke vil samarbeide, skal hjelpen være på plass uten styr. Veldig fint at du deler denne opplevelsen med oss. Hilsen Marcus
Håpløs langt behandlingstid og feil vedtak. Dere forsøker å vri dere vekk fra en utbetaling og velger å overse min saksopplysninger
Hei, Ståle! Dette er en skikkelig kjip opplevelse å stå i. Lang behandlingstid er krevende nok i seg selv, men når du i tillegg opplever feil vedtak og at vi overser opplysninger du har sendt inn, da forstår jeg godt at du blir frustrert. Slik skal det ikke kjennes å ha en sak hos oss. Når du mener vedtaket er feil, er det viktig at vi får sett på opplysningene dine på nytt, og at du får en tydelig forklaring på hva som er lagt til grunn i vurderingen. Du kan skrive direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker her, og gjerne peke på hvilke opplysninger du mener ikke er tatt med: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å si tydelig ifra. Hilsen Marcus