Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er svært fornøyde med rask og profesjonell saksbehandling
Hei, Marit! Veldig hyggelig å høre at dere er så fornøyde med både tempoet og måten saken ble håndtert på. Rask og profesjonell behandling er viktig for oss, og ekstra fint når det oppleves slik for dere. Takk for at du deler denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Hadde flatt bilbatteri. Fikk rask og hyggelig veihjelp.
Hei, Kari! Så godt å høre at veihjelpen kom raskt og at du møtte hyggelige folk da batteriet sa stopp. Når bilen ikke vil samarbeide, skal hjelpen være på plass uten styr. Veldig fint at du deler denne opplevelsen med oss. Hilsen Marcus
Håpløs langt behandlingstid og feil vedtak. Dere forsøker å vri dere vekk fra en utbetaling og velger å overse min saksopplysninger
Hei, Ståle! Dette er en skikkelig kjip opplevelse å stå i. Lang behandlingstid er krevende nok i seg selv, men når du i tillegg opplever feil vedtak og at vi overser opplysninger du har sendt inn, da forstår jeg godt at du blir frustrert. Slik skal det ikke kjennes å ha en sak hos oss. Når du mener vedtaket er feil, er det viktig at vi får sett på opplysningene dine på nytt, og at du får en tydelig forklaring på hva som er lagt til grunn i vurderingen. Du kan skrive direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker her, og gjerne peke på hvilke opplysninger du mener ikke er tatt med: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å si tydelig ifra. Hilsen Marcus
Ikke oppgradering underveis i saken da den tok 8 uker behandlingstid, når det var beregnet 3-5.
Hei, Alexander! Dette forstår jeg godt at er skuffende. Når en sak tar vesentlig lengre tid enn det som først er forventet, skal du i det minste få gode og jevnlige oppdateringer underveis. Å være i uvisshet i åtte uker er ikke en god kundeopplevelse. Når det er mye å gjøre hos oss, kan behandlingstiden bli lengre enn normalt. Men da har vi et ekstra ansvar for å holde deg informert. Her har vi ikke vært gode nok. Takk for at du gir oss en tydelig og viktig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Alltid tilstede for kunden med meget god informasjon.
Hei, Lucy! Så godt å høre at du opplever oss som tilstede og tydelige, med informasjon som faktisk hjelper. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal føles når du trenger oss. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Hyggelige kundebehandlere og rask behandling av saker
Hei, Astrid! Så hyggelig å høre at du opplevde kundebehandlerne som hyggelige og at sakene dine ble behandlet raskt. Det er akkurat slik møtet med oss skal føles. Takk for en veldig fin tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask og ubyråkratisk behandling i forbindelse med en reise spm måtte avlyses pga sykdom. Anbefales!
Hei, Gjermund! Så bra å høre at saken ble løst raskt og ubyråkratisk, selv om reisen måtte avlyses på grunn av sykdom. Når noe slikt skjer, er det ekstra viktig at hjelpen er enkel, tydelig og effektiv. Veldig hyggelig at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus