Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Full dekning ved skade, og fantastisk service av kundebehandlere!
Hei Kristine, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at forsikringen fungerte som den skulle, og at du opplevde servicen som fantastisk. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kvikk og grei kundebehandling, trengte bare å registrere saken, så var alt ok.
Hei Roald, og takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde kundebehandlingen som kvikk og grei. Målet vårt er at det skal være enkelt å få hjelp, og ekstra fint når det holder å registrere saken så ordner det seg. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig hurtig behandling hos Aleris vedrørende ortopedisk inngrep
Hei, og takk for at du deler erfaringen din. Så fint å høre at du opplevde rask behandling og et godt opplegg hos Aleris i forbindelse med hofteprotesen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og grei behandling... Fikk info med en gang om behandlingstiden og skulle høre fra dere så fort som mulig... Glimrende service av dyktig medarbeider på min sak😊
Hei Jan Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er veldig fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og grei, og at du fikk tydelig informasjon om behandlingstiden med en gang. Ekstra kjekt å høre at du fikk god hjelp av medarbeideren som fulgte saken din. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Ryddig og profesjonell saksbehandlere. Kommer aldri til å bytte til et annet forsikringsselskap. Tipp topp!
Hei Tony Tusen takk for den veldig fine tilbakemeldingen. Det er skikkelig hyggelig å høre at du opplever saksbehandlingen som ryddig og profesjonell, og ekstra stas at du sier du aldri vil bytte selskap. Det tar vi som et stort kompliment. Tipp topp, rett og slett. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
1. Gjensidige oppgir at "teknisk konsulent" har vurdert min skade. På tlf. oppgir "damen" jeg fikk snakket med etter 20 min venting - at de burde ikke oppgi setningen med Teknisk konsulent har vurdert skaden fordi de visste at min bil ikke fikk skade av det jeg opplyste hadde skjedd. Jeg ringte fordi jeg ville snakke med den som var saksbehandler i min skadesak, men det ville ikke/kunne ikke "damen" oppgi. 2.Ved å ringe Gjensidige får du et ENORMT antall tastevalg - og når du tror du kommer til rett "taste" avdeling - er beskjeden at du skal skrive inn på Din Side. Håpløst.. de vil jo helst ikke snakke med noen. Heldigvis finnes det fler forsikringsselskap å velge.
Hei Lilly Dette høres frustrerende ut, og jeg skjønner godt at du opplever det som tungvint med mange tastevalg og lang ventetid. Vi vil at det skal være enkelt å få hjelp, og det er ikke meningen at du skal føle deg avvist eller ikke få snakke med riktig person. Takk for at du sier ifra – vi tar tilbakemeldingen din på alvor og bruker den for å bli bedre. Hvis du fortsatt trenger hjelp med saken din, kan du logge inn på Mine skadesaker og skrive til oss der https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Du kan også ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Kristian
Alt ok. Lettvint og greit. Frontrute reparert etter steinsprut skade.
Hei Lill Så bra å høre. Det skal være lettvint og greit når du får en ruteskade, og fint at reparasjonen etter steinsprut gikk som den skulle. Takk for at du deler erfaringen din. Hvis du trenger oss igjen, er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen Kristian