Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt ok. Det har fungert sånn som jeg mener det bør fungerer.
Takk for at du deler erfaringen din, Trond. Det er fint å høre at alt fungerer slik du mener det bør. Slik ønsker vi at det skal oppleves. Gi gjerne beskjed hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er her når du trenger oss. Hilsen Mathias
Gjensidige behandlet saken min raskt og effektivt slik at jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Takk for at du deler dette med oss, Karlosco. Det er veldig fint å høre at saken din ble behandlet raskt og effektivt, og at du fikk hjelpen du trengte. Slik ønsker vi at opplevelsen skal være. Gi gjerne beskjed hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vi er her når du trenger oss. Hilsen Mathias
Alltid fornøyd med de ganger jeg har trengt dere. Har hatt dere i ca 40 år
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Bjørn. Det gjør oss stolte å høre at du har vært fornøyd hver gang du har trengt oss. At du har valgt oss i rundt 40 år er en tillit vi virkelig setter høyt. Vi håper vi får fortsette å være et trygt valg for deg i mange år til. Ta gjerne kontakt når du lurer på noe eller trenger hjelp, så finner vi ut av det sammen. Hilsen Mathias
Enkelt å melde skade, fikk benytte merkeverksted, rask behandling
Takk for at du deler erfaringen din, Roy. Det er veldig fint å høre at det var enkelt å melde skaden, at du kunne bruke merkeverksted og at behandlingen gikk raskt. Akkurat slik ønsker vi at det skal fungere. Si gjerne ifra hvis du trenger oss igjen. Vi står klare til å hjelpe. Hilsen Mathias
Rask, enkelt og effektiv behandling av skaden. Problemfritt oppgjør.
Takk for at du deler opplevelsen din, Michel. Det er veldig godt å høre at motorskaden ble håndtert raskt og enkelt, og at oppgjøret gikk helt uten problemer. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Skulle du få behov for hjelp igjen, er det bare å ta kontakt. Vi står klare. Hilsen Mathias
Veldig ryddig og enkelt. Raske avklaringer og enkelt oppgjør. Når vi var uenige løste vi dette med en grei dialog
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding, Loreen. Det er godt å høre at du opplever oss som ryddige og enkle å forholde deg til, med raske avklaringer og et oppgjør som går smertefritt. Slik ønsker vi at det skal være når du trenger oss. Ekstra fint er det å høre at vi klarte å løse uenighet gjennom en god dialog. Takk for at du valgte oss, Loreen. Hilsen Mathias
Har personforsikring(fortsettelsesforsikting) her. Blir dyrere å dyrere for mindre dekning. Ringte å reforhandlet pris å satt ned dekninger en del men så går det ikke lang tid så er prisen lik, men dekningene like dårlig. Virker som de bare melker det de kan. Hjelpen over telefon noen ganger har vært sure folk i andre enden, men sist jeg ringte å justerte fikk jeg god hjelp av en. Han gjorde det han kunne å derav 1 ekstra stjerne av den grunn.
Takk for at du deler opplevelsen din med oss, Audun. Jeg forstår godt at du reagerer når prisen går opp samtidig som du opplever at dekningene blir svakere. Det er også leit å høre at du har møtt sure stemmer når du har ringt oss. Slik skal ingen bli møtt hos oss. Samtidig er det fint at du fikk god hjelp sist du tok kontakt, og jeg sender den rosen videre. Hvis du ønsker det kan vi gå gjennom forsikringen din på nytt sammen. Da får du en forklaring på hvorfor prisen endrer seg, og vi kan se om du har riktig dekning for behovene dine. Ring oss gjerne på 915 03 100, så finner vi ut av det. Takk for at du sier ifra, Audun. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias