Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade, fikk benytte merkeverksted, rask behandling
Takk for at du deler erfaringen din, Roy. Det er veldig fint å høre at det var enkelt å melde skaden, at du kunne bruke merkeverksted og at behandlingen gikk raskt. Akkurat slik ønsker vi at det skal fungere. Si gjerne ifra hvis du trenger oss igjen. Vi står klare til å hjelpe. Hilsen Mathias
Rask, enkelt og effektiv behandling av skaden. Problemfritt oppgjør.
Takk for at du deler opplevelsen din, Michel. Det er veldig godt å høre at motorskaden ble håndtert raskt og enkelt, og at oppgjøret gikk helt uten problemer. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Skulle du få behov for hjelp igjen, er det bare å ta kontakt. Vi står klare. Hilsen Mathias
Veldig ryddig og enkelt. Raske avklaringer og enkelt oppgjør. Når vi var uenige løste vi dette med en grei dialog
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding, Loreen. Det er godt å høre at du opplever oss som ryddige og enkle å forholde deg til, med raske avklaringer og et oppgjør som går smertefritt. Slik ønsker vi at det skal være når du trenger oss. Ekstra fint er det å høre at vi klarte å løse uenighet gjennom en god dialog. Takk for at du valgte oss, Loreen. Hilsen Mathias
Har personforsikring(fortsettelsesforsikting) her. Blir dyrere å dyrere for mindre dekning. Ringte å reforhandlet pris å satt ned dekninger en del men så går det ikke lang tid så er prisen lik, men dekningene like dårlig. Virker som de bare melker det de kan. Hjelpen over telefon noen ganger har vært sure folk i andre enden, men sist jeg ringte å justerte fikk jeg god hjelp av en. Han gjorde det han kunne å derav 1 ekstra stjerne av den grunn.
Takk for at du deler opplevelsen din med oss, Audun. Jeg forstår godt at du reagerer når prisen går opp samtidig som du opplever at dekningene blir svakere. Det er også leit å høre at du har møtt sure stemmer når du har ringt oss. Slik skal ingen bli møtt hos oss. Samtidig er det fint at du fikk god hjelp sist du tok kontakt, og jeg sender den rosen videre. Hvis du ønsker det kan vi gå gjennom forsikringen din på nytt sammen. Da får du en forklaring på hvorfor prisen endrer seg, og vi kan se om du har riktig dekning for behovene dine. Ring oss gjerne på 915 03 100, så finner vi ut av det. Takk for at du sier ifra, Audun. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Gjensidige er helt super på heste forsikring. Kjappe oppgjør å svar.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Kaja. Det er utrolig hyggelig å høre at du opplever hesteforsikringen vår som super, med raske svar og kjappe oppgjør. Akkurat slik ønsker vi at det skal føles når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis det dukker opp noe nytt. Vi er alltid klare til å hjelpe deg og hesten din. Hilsen Mathias
Raskt og effektivt fra meldt skade og frem til saken var ferdig behandlet.
Takk for at du deler erfaringen din, Odd. Det er veldig fint å høre at skaden ble håndtert raskt og effektivt helt fra du meldte den til saken var ferdig behandlet. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis vi kan hjelpe deg med noe mer. Vi er alltid klare til å bidra. Hilsen Mathias
Veldig god kundeservice. Lett å komme i kontakt med saksbehandler gjennom feltet for utveksling av hva som har skjedd/ikke skjedd
Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Hans. Det er flott å høre at du opplever kundeservicen vår som veldig god, og at feltet for å utveksle informasjon med saksbehandler gjør det enkelt å holde saken i gang. Slik skal det være. Bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp med. Vi følger deg hele veien. Hilsen Mathias