Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Intuitivt og enkelt skjema for innmelding og rask behandling!
Hei Hans, Tusen takk for en energisk tilbakemelding! Vi blir glade når du opplever skjemaet som intuitivt og enkelt, og at behandlingen går raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – lettvint og effektivt fra start til slutt. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk bra når man ikke får bagasjen sin på alpeferien man skal på. Manglet kritisk utstyr, men fikk penger raskt etter utleggene var gjort. Rask saksbehandling.
Hei Nora, Så godt å høre at du fikk rask hjelp da du trengte det som mest! Det er aldri gøy å stå uten bagasje på ferie, spesielt ikke når viktig utstyr mangler. Derfor er det ekstra fint å vite at utleggene dine ble dekket raskt, og at saksbehandlingen opplevdes smidig. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Har gjennom mine 55 år som kunde hos Gjensidige aldri hatt noe ubehag eller problemer med min forsikring det være seg bil, bolig, innbo eller reise. Mvh Arne
Hei Arne, For en fantastisk tilbakemelding! 55 år som kunde – det står det virkelig respekt av. Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss gjennom alle disse årene, og det gleder oss å høre at du aldri har opplevd problemer med forsikringene dine, enten det gjelder bil, bolig, innbo eller reise. Slik skal det være. Tusen takk for at du er en del av Gjensidige-familien. Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og proft. Gode priser på gode vilkår. Ryddighet når det oppstår prosesser
Hei Lasse, Tusen takk for en knallgod tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som enkle å forholde deg til, profesjonelle og ryddige – og at du er fornøyd med både prisene og vilkårene. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, uansett hva som skjer. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Kristian
Velfungerende og rask behandling av min sak, god støtte underveis.
Hei Raymond, Så flott å høre at du er fornøyd! Vi blir ekstra glade når du trekker frem både rask behandling og god støtte underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – enkelt, trygt og med hjelp når du trenger det. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Kjapp og profesjonell behandling. Riktig oppgjør og kort ventetid.
Hei Jan, Tusen takk for en tydelig og positiv tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – kjapt, profesjonelt og med riktig oppgjør uten unødvendig ventetid. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Har hatt Gjensidige som selskap i mange år med bare positive erfaringer
Hei Erik, Tusen takk for at du har vært kunde hos oss i mange år, og for at du deler dine positive erfaringer! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd, og vi setter stor pris på tilliten du viser oss over tid. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss. Takk for at du er en del av Gjensidige-familien. Vennlig hilsen Kristian