Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og profesjonelle i behandlingen av saker. Kan anbefales
Hei Andresen, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det betyr mye å høre at du er fornøyd med både tempoet og profesjonaliteten vår. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre. Hjertelig takk for anbefalingen! Vennlig hilsen Kristian
Kanskje ikke aller billigst, men blandt de beste på oppgjøret nå du bruker de.
Hei Karl, Tusen takk for at du deler din erfaring! Vi vet at pris er viktig, men vi mener det er minst like viktig å være der når du trenger oss. At du opplever oss som blant de beste på oppgjør, betyr mye for oss. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt å være kunde hos oss. Takk for tilliten – og for at du valgte oss! Ha en trygg og fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Svært raskt saksbehandling og oppgjør.Anbefales på det sterkeste
Hei Klaus, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde rask saksbehandling og oppgjør hos oss. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Takk for anbefalingen – det setter vi stor pris på! Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
ikke hørt noe fra dere om tilbakebetaling av ekstrautgifter ved uhellet
Hei Odd, Takk for at du sier ifra. Dette skal vi finne ut av. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Vi ønsker at alle skal få god oppfølging, og vi tar dette på alvor. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
De roter med fakturering, de har ikke oversikt over hva de sender ut og de har uærlige selgere
Hei Java, Takk for at du sier ifra om opplevelsen din. Det er alvorlig når du opplever rot med fakturering og føler at du ikke får god oversikt. Vi skal ha orden i sakene våre, og det er viktig for oss å være åpne og ærlige i alt vi gjør – også i salgsprosessen. Slik skal det ikke være. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og ønsker å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Som eg skreiv Eg rapporterte men har ikkje høyrt 1 ord etterpå
Hei Odd, Takk for at du sier ifra. Dette skal vi finne ut av. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Vi ønsker at alle skal få god oppfølging, og vi tar dette på alvor. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Alt gjikk bra med skademelding, venlig samtale itelefon, jeg er tilfreds medbehandling av skadesake
Hei Gabriele, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig hyggelig å høre at alt gikk fint med skademeldingen, og at du opplevde samtalen med oss som vennlig. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å få hjelp når noe skjer, og det er godt å vite at du er fornøyd med behandlingen av saken din. Skulle du trenge oss igjen, er vi alltid her for å hjelpe. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian