Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Beste priser, god dekning. Alltid behjelpelige. Anbefales!
Hei, Stine! Veldig hyggelig å høre at du opplever både prisene, dekningene og hjelpen vår som gode. Å være behjelpelige når det trengs er helt grunnleggende for oss, så dette tar vi med oss som en stor klapp på skulderen. Takk for at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus
Svært rask behandling og ingen spørsmål. Føler at Gjensidige stoler på meg som kunde. Har aldri hatt probler når jeg har meldt skade i andre saker heller. Har vært kunde i Gjensidige i mange år, og er kjempefornøyd!
Hei, Toril! Dette er virkelig hyggelig å lese. At du opplever rask behandling, få spørsmål og en følelse av tillit når du melder skade, betyr mye for oss. Og ekstra fint å høre at dette har vært gjennomgående over mange år som kunde. Tusen takk for at du deler en så tydelig og positiv erfaring. Hilsen Marcus
Var en veldig ryddig og kjapp avgjørelse. Tok kun dager før pengene var på konto. Har hatt skadesak på bil med samme kjappe og ryddige saksgangen Kan trygt anbefale Gjensidige
Hei, Wilhelm! Veldig godt å høre at du opplevde oppgjøret som både raskt og ryddig, og at pengene var på konto etter kort tid. At du har hatt samme gode erfaring også i tidligere bilsaker, tar vi som et stort kompliment. Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus
Rask behandling, til å stole på at du får hjelp når du trenger det.
Hei, Susanne! Så fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og at du føler deg trygg på å få hjelp når du trenger det. Det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd, super kundeservice og kundebehandling.
Hei, Jan! Så godt å høre at du er veldig fornøyd, og at du opplever både kundeservice og kundebehandling som super. Det er akkurat slik vi ønsker at møtet med oss skal være. Dette var en skikkelig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen Marcus
Mangeårig kunde. Alltid møtt med god og riktig forståelse av problem vi har hatt. God og trygg hjelp uten vanskeligheter med riktig støtte/oppgjør de ganger det har vært viktig!
Hei, Dag! Det er veldig hyggelig å høre at du gjennom mange år har opplevd oss som trygge og hjelpsomme når behovet har vært der. God forståelse, riktig støtte og et oppgjør som fungerer når det virkelig gjelder er akkurat det vi ønsker å levere. Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Gjensidige topp selskap kjempefornøyd med saksbehandlingen
Hei, Ole! Så hyggelig å høre at du er kjempefornøyd med saksbehandlingen, og at du opplever oss som et topp selskap. Da vet vi at vi har gjort noe riktig. Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus