Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget rask behandling og oppgjør, Gjensidige anbefales, bare god erfaring med dem 🙂
Hei Raymond, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du opplevde både rask behandling og raskt oppgjør. Akkurat slik det skal være. Ekstra hyggelig er det å høre at du bare har gode erfaringer med oss. Takk for anbefalingen og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
I needed to go to the hospital in Los Cristianos the help and response from Gjensidige was fantastic and very reassuring.
Hei Jonathan, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig godt å høre at du følte deg ivaretatt da du måtte på sykehus i Los Cristianos. Når noe skjer i utlandet, skal hjelpen være rask, tydelig og betryggende. Akkurat slik du beskriver. Takk for tilliten, og for at du valgte Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
Vi har forsikringer for 70K i året hos Gjensidige, men ved fornyelse så setter de opp prisene noe voldsomt med begrunnelse av at vi har brukt forsikringen. (2 skadeoppgjør) Det hadde trolig vært billigere for oss å ikke ha noe forsikring, og heller betalt for 2 skader selv.
Hei Eirik, Takk for at du deler erfaringen din, selv om vi forstår at dette oppleves både frustrerende og urimelig. Når forsikringer fornyes, ser vi på helheten. Skadehistorikk er én av flere faktorer som kan påvirke prisen, sammen med kostnadsutvikling, skadeomfang i markedet og dekningene dere har. Vi skjønner likevel godt at det føles surt når prisen øker etter at man faktisk har brukt forsikringen slik den er ment å brukes. Forsikring handler om trygghet når noe stort skjer, også de hendelsene som kan bli langt dyrere enn man forventer der og da. Samtidig er det helt fair å stille spørsmål ved pris og verdi, og det tar vi på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Opplevde det samme selv. Gjensidige opppfyller ikke sin del av forsikringsvilkårene selv om vilkårene er oppfylt.
Hei Balder, Dette er alvorlig å lese, og vi skjønner godt at du reagerer når du opplever at vilkårene ikke blir fulgt. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Når vi behandler en sak, vurderer vi alltid den konkrete hendelsen opp mot vilkårene som gjelder for forsikringen din. Samtidig vet vi at både vurderingen og forklaringen kan oppleves utydelig eller feil, og da må vi rydde opp. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og gå gjennom vurderingen sammen med deg, punkt for punkt. Målet er at du skal få en tydelig forklaring, og at eventuelle feil blir rettet. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat eller ringe oss på 915 03 100, så tar vi det direkte med deg. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige. Rask behandling av min sak og fikk penger direkte på konto etter få dager.
Hei Gerd, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde rask behandling, og at pengene kom raskt på konto. Når noe skjer, er nettopp dette som gir trygghet. Takk for tilliten og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
Rask skadebehandling, god informasjon under saksbehandlingen.
Hei Steinar, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er veldig fint å høre at du opplevde rask skadebehandling og god informasjon underveis i saken. Da vet vi at vi har gjort jobben vår slik den skal gjøres. Takk for at du velger Gjensidige, og for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
God kundebehandling, raskt oppgjør. Kan gjerne bli enklere å få snakke en person og slippe å skrive så mye
Hei Rigmor, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er fint å høre at du opplevde god kundebehandling og raskt oppgjør. Samtidig forstår vi godt ønsket om å lettere få snakke med et menneske, uten å måtte skrive så mye. Når noe har skjedd, skal det være enkelt å få hjelp. Takk for ærlig og nyttig tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian