Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige rådgivere, konkurransedyktige priser og veldig gode vilkår sammenlignet med andre. Pluss at de har årlig kundeutbytte.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Hanne. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd når du har hatt bruk for forsikringene, og at du opplever både rådgiverne våre, prisene og vilkårene som gode. At kundeutbyttet også teller positivt for deg, setter vi stor pris på. Bare si ifra hvis du trenger oss igjen. Vi er alltid her for å hjelpe. Hilsen Mathias
Rask og grei behandling basert på innsending av relevant dokumentasjon
Takk for en fin tilbakemelding, Fred. Det er godt å høre at behandlingen gikk raskt og greit da du sendte inn dokumentasjonen. Slik ønsker vi at prosessen skal oppleves. Si gjerne ifra hvis du trenger oss igjen. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med arbeidet deres. Problemet mitt ble løst veldig raskt. Jeg anbefaler at alle kunder kontakter dere hvis de har problemer.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Muamer. Det er flott å høre at problemet ditt ble løst raskt og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Anbefalingen din betyr mye for oss. Bare si ifra hvis du trenger oss igjen. Vi er alltid klare til å hjelpe. Hilsen Mathias
Kanskje bytte forsikring selskap,veldig dårlig behandling av saken,🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Takk for at du sier ifra, Finn. Jeg forstår godt at du er misfornøyd når du opplever behandlingen av saken som dårlig. Slik skal det ikke føles. Vi må få sett nærmere på vurderingene som er gjort i reisen din. Skriv gjerne til oss i skadesaken din, så går vi gjennom alt på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også sende inn en klage hvis du ønsker en ny vurdering av hele saken: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du deler opplevelsen din. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Ryddig prosess selvom vi meldte inn skaden noe sent.
Takk for en fin tilbakemelding, Ivar. Det er godt å høre at prosessen opplevdes ryddig selv om skaden ble meldt inn litt sent. Slik skal det føles når du trenger oss. Bare ta kontakt hvis det dukker opp noe mer. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Ryddig og fin prosess. God kommunikasjon til kunde. Forventninger infridd.
Tusen takk, Christina Det er fint å høre at du opplevde en ryddig prosess og god kommunikasjon hele veien. At forventningene dine ble innfridd er akkurat slik det skal være hos oss. Takk for at du tok deg tid til å dele Hilsen Mathias
Godt fornøyd med hurtighet og krav til dokumentasjon
Tusen takk, Magne Det er fint å høre at du opplevde god flyt i skadesaken og at dokumentasjonen var enkel å forholde seg til. Slik skal det kjennes når du får hjelp hos oss. Takk for at du deler erfaringen din Hilsen Mathias