Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er hjelp å få når man trenger det! Lege og annet personell tok kontakt daglig. Opplevde stor omsorg fra ende til annen; følte meg virkelig ivaretatt.
Hei, Eli! Så godt å høre at du fikk hjelp akkurat når du trengte det. Daglig oppfølging fra lege og personell gir en enorm trygghet når man står midt i en vanskelig situasjon på reise, og det betyr mye at du følte deg ivaretatt fra start til slutt. Nettopp slik skal Reise Pluss fungere. Takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg har bare positive opplevelser. Men jeg har aldri forvolt skaden selv. Andre har kjørt på bilen min. Naturskade på fritidsboligen. Dyret mitt ble sykt.
Hei, Gudrun! Så godt å høre at opplevelsene dine hos oss har vært positive, selv om situasjonene du stod i har vært alt annet enn hyggelige. Når bilen blir påkjørt, hytta får naturskade eller dyret ditt blir sykt, skal du kjenne at vi stiller opp og gjør det enkelt å komme videre. Det betyr mye at du opplever akkurat den tryggheten. Setter pris på at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Naturige valg da fordeler gjennom Delta. Ys. Og har ofte kommet rimeligst ut. Oppleves seriøs og til å stole på. Har positiv opplevelse med kundeservice og oppgjør.
Hei, Hans! Så hyggelig å høre at vi sitter i ryggmargen etter mange år med gode erfaringer. At fordelene gjennom Delta og Ys fungerer for deg, og at vi ofte kommer best ut på pris, betyr mye. Ekstra fint er det at du opplever oss som seriøse og til å stole på, både i kundeservice og ved oppgjør. Det er akkurat slik vi ønsker å være hver eneste dag. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask og god behandling. Greit oppgjør. Oversiktlig oppgjør.
Hei, Lise! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt og at oppgjøret opplevdes både greit og oversiktlig. Det er akkurat slik vi ønsker at prosessen skal være når du trenger hjelp. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg har ikke hatt brukt for fritidsboligforsikringen, men måtte bruke reiseforsikringen i fjor og bilforsikringen i år. I begge tilfellene gikk oppgjøret veldig greit.
Hei, Audhild! Så fint å høre at både reiseforsikringen og bilforsikringen fungerte godt da du trengte dem. Ryddige oppgjør betyr mye når man står midt i en uventet situasjon, og det er hyggelig å høre at prosessen opplevdes like enkel i begge sakene. Takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Alt gikk som planlagt, og ingen problem med å få refundert utgifter heller.
Hei, Ragnar! Så bra å høre at alt gikk som planlagt, og at refusjonen også ordnet seg uten problemer. Det er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når du trenger hjelp fra oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Lær dere å bruke avtalen om å sende alt på mail. Dere har fått beskjed om at jeg ikke har id brikke og kan ikke bruke Min side.
Hei, Rolf! Jeg skjønner godt at du reagerer når vi ikke følger avtalen om kommunikasjon på e‑post. Når du har sagt tydelig fra om at du ikke har mulighet til å logge inn, skal vi selvsagt tilpasse oss det og sende informasjon på den måten som faktisk fungerer for deg. Slik du beskriver det nå, er det ikke godt nok. Hyggelig at du tok deg tid til å si ifra. Hilsen Marcus