Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringene våre koster litt mer hos Gjensidige, men de få ganger i livet hvor vi har trengt hjelp fra forsikringen har det vært supert enkelt, god saksbehandling av hyggelig folk og tilfredsstillende løsning.
Hei Mette. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at det oppleves enkelt og trygt når dere først trenger forsikringen, med god saksbehandling, hyggelige folk og en løsning dere er fornøyde med. Akkurat da betyr det mest. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Sara
Er der for kunder når uhellet er ute 👍 rask behandling
Hei Joar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du har bare positive erfaringer med oss, og at du opplever rask behandling når uhellet er ute. Akkurat slik vil vi at det skal være. Takk for at du deler. Hilsen Sara
Eg ønsker å dele min erfaring med Gjensidige hundeforsikring for å advare andre som har eller vurderer denne forsikringen. Min hund har fått en kronisk hjertesykdom som krever livslang medisinering og oppfølging av spesialist. Eg trodde forsikringssummen (30 000 kr) ble fornyet hvert år, slik det er hos mange andre selskaper. Hos Gjensidige regnes imidlertid hele sykdomsforløpet for en kronisk lidelse som ett enkelt skadetilfelle. Dette betyr i praksis: Når du har brukt opp summen på 30 000 kr på den kroniske sykdommen, får du aldri mer erstatning for denne diagnosen, selv om hunden lever i mange år til. Man blir stående helt alene med store utgifter til medisiner og kardiolog resten av hundens liv. Det er umulig å bytte selskap når sykdommen først har oppstått. Eg føler meg lurt av vilkår som er svært ugunstige for hunder med kroniske lidelser sammenlignet med konkurrenter som f.eks. Agria eller If, hvor summen nullstilles hvert år. Styr unna hvis du vil ha trygghet for hunden din livet ut.
Hei Charlotte, Takk for at du deler erfaringen din. Det er vondt å lese når både du og hunden din står i en krevende situasjon, og vi skjønner godt at dette oppleves frustrerende og utrygt. Slik er dekningen bygget opp hos oss I hundeforsikringen vår gjelder forsikringssummen per sykdom eller skadetilfelle. Ved kroniske diagnoser regnes hele sykdomsforløpet som én sak. Når summen er brukt opp, gis det ikke mer erstatning for akkurat den diagnosen. Dette står i vilkårene, men vi vet at det kan være vanskelig å få fullt overblikk over forskjellene mellom selskaper før man faktisk trenger forsikringen. Hvorfor vi tar tilbakemeldingen din på alvor Forsikring skal gi trygghet, spesielt når sykdom varer lenge. Opplevelsen din viser hvor viktig det er at vi forklarer vilkårene tydelig og snakker godt med kundene våre om hva dekningen faktisk betyr i praksis. Den tilbakemeldingen tar vi med oss videre. Takk for at du sier ifra. Det er sånn vi kan bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
God behandling og gode svar. Behøver ikke gå krokveier for å få svar.
Hei Per. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du opplever behandlingen som god og svarene som tydelige. Det skal være enkelt å få svar hos oss, uten omveier og unødvendig styr. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Hilsen Sara
Jeg hadde en betydelig skade etter Amy i fjor høst. Her var skadebehandling og oppfølgning svært dårlig. Utførende verksted gjorde en dårlig jobb. Jeg ble pålagt å ta dialogen med utførende verksted. Noe jeg ikke aksepterte. Etter mye brukt tid og ressurser kom vi frem til en løsning til slutt. Dette burde ha vært en sømløs sak som dere kompliserte.
Hei Bjørn. Dette var leit å lese. Det er ikke slik det skal oppleves å ha en skade hos oss, og her har vi ikke levert godt nok. Når du får en betydelig skade, skal vi ta ansvar for oppfølgingen og gjøre prosessen så sømløs som mulig. At du opplevde dårlig skadebehandling, mangelfull oppfølging og måtte ta dialogen med verkstedet selv, forstår jeg godt at skapte frustrasjon. Selv om dere til slutt kom frem til en løsning, er det ikke godt nok at det kostet deg så mye tid og energi. Takk for at du sier tydelig ifra. Det gir oss viktig læring. Hilsen Sara
Har god erfaring de få ganger jeg har hatt bruk for dem
Hei Hasse. Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at alt har gått greit de gangene du har hatt behov for oss. Målet vårt er nettopp at det skal oppleves enkelt og trygt når du tar kontakt. Takk for tilliten. Hilsen Sara
Veldig fornøyd, lett å sende mail fikk raskt svar tilbake
Hei Heidi Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi blir glade når det er lett å ta kontakt og du får raskt svar. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian